بسته‌ بندی پایدار؛ نسخه‌ی سال‌های آتی صنعت بسته‌بندی

0
45
بسته‌ بندی پایدار

ساک دستی‌های آماده یا جعبه‌های آماده و دیگر بسته‌بندی‌ها همه امروز به سمت کمک به سالم ماندن محیط‌زیست حرکت می‌کنند. اکنون زمان حرکت به سمت بسته‌ بندی پایدار به‌عنوان یک مالک کسب‌وکار برای شما فرا رسیده است. زمان آن است که شما با بسته‌ بندی پایدار پیش بروید چراکه این بسته‌بندی‌ها می‌تواند مزایای برجسته‌ای را برای کسب‌وکار شما در طولانی‌مدت داشته باشند.

همراه با آن، شما می‌توانید به کمک بسته‌بندی پایدار و به نفع محیط‌زیستی که در آن زندگی می‌کنیم، قدم بردارید. اجازه دهید بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنیم و بفهمیم چرا کسب‌وکار شما در حال حاضر باید با بسته‌بندی پایدار پیش برود. بر این اساس، شما قادر خواهید بود از تمام دلایلی که باید به سمت بسته‌ بندی پایدار بروید، آگاه شوید.

بسته‌ بندی پایدار

بسته‌ بندی پایدار تماماً در مورد آینده بسته‌بندی صحبت می‌کند که برای محیط‌زیست بهتر است. زمانی که شما به دنبال بسته‌ بندی پایدار هستید، می‌توانید مطمئن شوید که بسته‌بندی محصول شما قادر به خلق اثر منفی روی کره زمین که ما در آن زندگی می‌کنیم، نیست. به این دلیل که همه‌ی گزینه‌های بسته‌ بندی پایدار، دوستدار محیط‌زیست هستند.

صرف‌نظر از ماهیت کسب‌وکار شما و آنچه که ارائه می‌کنید، امکان دارد که کلاً با بسته‌بندی پایدار شناخته شوید. با این دیدگاه استفاده از بساه‌بندی‌های پایدار یک ابتکار عالی است که می‌توانید برای کسب‌وکار خود از آن بهره ببرید. همچنین برای شما این امکان خواهد بود که به کاری که با بسته‌بندی پایدار انجام می‌دهید افتخار کنید.

شما باید یک چرخه کامل ارزیابی برای بسته‌بندی خود صورت دهید تا مشخص کنید آیا بسته‌ بندی پایداری را به صنعت و مصرف‌کنندگان کالای خود ارائه می‌کنید یا خیر. برخی از صاحبان مشاغل تنها با نگاه به مواد مورداستفاده برای ساخت بسته تصمیم می‌گیرند، شما نباید این اشتباه را بکنید. در عوض باید به سمت حقیقت بروید و تأیید کنید که آیا بسته‌بندی‌تان پایدار است یا خیر.

قبل از هر چیز باید مهم‌ترین دلایل برای اینکه چرا کسب‌وکارتان باید به بسته‌ بندی پایدار برسد، مشخص کنید و سپس براساس این دلایل، به جلو پیش بروید و ایده‌های خود را برای توسعه بسته‌ بندی پایدار بدون توجه داشتن به حرف‌های منفی دیگران، اجرا کنید. همچنین همانطور که اشاره شد می‌توانید از مزایای برجسته این روش بهره‌مند شوید.

یکی از دلایل اصلی این است که تقاضا برای کسب‌وکارهایی که بسته‌ بندی پایدار را به بازار ارائه می‌کنند در طول زمان در حال افزایش است؛ زیرا مصرف‌کنندگان به دنبال کمک به محیط‌زیست به روشی هستند که بتوانند سهم خود را از حفظ این محیط ایفا کنند.

به همین دلیل است که می‌بینیم چند گروه شناخته شده در بازار دنیا تصمیم گرفته‌اند تنها به کسب‌وکارهایی که بسته‌ بندی پایدار ارائه می‌دهند، پایبند باشند. حتی هم‌اکنون هم برخی از مشتریان شما بررسی کرده و تأیید می‌کنند که آیا شما در حال حاضر محصولاتی با بسته‌بندی دوستدار محیط‌زیست به آن‌ها ارائه می‌کنید یا خیر.

باید بدانید که اگر شما بسته‌ بندی پایدار ارائه نکنید، آن‌ها به دنبال کسب‌وکاری جایگزین خواهند بود. انتظار می‌رود تعداد کل مشتریانی که این کار را می‌کنند در آینده افزایش یابد. اگر کسب‌وکار شما می‌خواهد مشتریان بیشتری را در آتیه جذب کند، این یک گزینه‌ی معمولی نیست که باید در نظر بگیرید، بلکه این یک اجبار است و باید روی آن تمرکز کنید.

بسته‌ بندی پایدارچرا مردم جهان علاقه زیادی به بسته‌ بندی پایدار دارند؟

مردم در جهان از چالش‌های ناشی از آلودگی محیط‌زیست آگاه هستند. در کنار مسائلی مانند گرم شدن کره زمین، برای ما ضروری شده‌ است که استفاده از منابع تجدیدناپذیر را تا حد امکان کاهش دهیم؛ بنابراین، شروع به تولید محصولاتی می‌کنیم که پایدار هستند. ما فقط به محصول نگاه می‌کنیم و تأیید می‌کنیم که آیا پایدار است یا نه. همچنین نگاهی به بسته‌بندی محصول می‌اندازیم و تأیید می‌کنیم که آیا پایدار است یا نه. این امر در نهایت به ما کمک خواهد کرد تا در مسیر دستیابی به چالش‌های جهانی که اکنون با آن مواجه هستیم، پیشروی کنیم.

تقاضا برای مشاغلی که بسته‌ بندی پایدار ارائه می‌دهند در حال افزایش است

طبق تحقیقات انجام‌شده در «آینده پایداری در بسته‌بندی» که توسط Smithers Pira در سال ۲۰۱۸ گردآوری شد، به‌وضوح نشان داده می‌شود که بیش از ۸۰ درصد از مشتریان به خرید محصولاتی که با بسته‌بندی پایدار همراه هستند، علاقه‌ نشان می‌دهند. از آن زمان تعداد ابتکاراتی که برای ارائه محصولات پایدار برداشته شده، افزایش ‌یافته است.

از این رو، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که حتی مخاطبان بزرگ‌تری ببینیم که ترجیح می‌دهند محصولات پایدار را در حال حاضر انتخاب کنند. این به شما بستگی دارد که یاد بگیرید چگونه با ارائه‌ی بسته‌بندی محصول پایدار به بازار بیش‌ترین بهره را از این کار بگیرید. سپس می‌توانید به جلو پیش بروید و محصولات بیشتری را به مشتریانی عرضه کنید که به خرید آن‌ها علاقه‌مند هستند. شما باید بیشتر در مورد اینکه چرا کسب‌وکارتان باید بسته‌بندی دوستدار طبیعت را انتخاب کند، تحقیق کنید.

بسته‌ بندی پایدارمقررات دولتی کسب‌وکار

با ادامه‌ی این روند به‌زودی شما مجبور خواهید شد که به خاطر مقررات دولتی با بسته‌بندی پایدار پیش بروید. ما در حال حاضر می‌توانیم ببینیم که چگونه برخی مقررات دولتی روی کسب‌وکارها پیاده‌سازی شده‌اند تا آن‌ها را وادار کنند تأثیر مخرب کلی که روی محیط‌زیست ایجاد کرده‌اند کاهش دهند. به‌زودی، ما قادر خواهیم بود تا ابتکارات جدیدی برای اطمینان از اینکه کسب‌وکار شما تنها می‌تواند محصولاتی را به مشتریان در بسته‌بندی پایدار ارائه کند، ببینیم.

در این میان باید توجه داشت که این تنها مصرف‌کنندگان نیستند که باید به تضمین پایداری در آنچه ما تولید می‌کنیم توجه کنند. دولت‌ها در سراسر جهان نگران تأثیرات منفی بسته‌بندی‌هایی هستند که هر روزه تولید و مصرف می‌شوند. از این رو، آن‌ها روی چگونگی کاهش اثرات منفی کلی که می‌توانند ایجاد شوند، سخت تلاش می‌کنند.

اگر می‌خواهید از این ابتکارات دولت حمایت کنید، باید به ‌پیش بروید و بسته‌بندی پایدار را روال کار خود قرار دهید. مطمئناً شما در آینده هیچ انتخاب دیگری نخواهید داشت زیرا دولت‌ها به دنبال رویکردی جدی برای کسب‌وکارها برای حمایت از ابتکارات پایدار خود هستند. از این رو، شما مجبورید پیش بروید و بسته‌بندی پایدار را به همراه محصولات خود به بازار عرضه کنید.

مقررات محیط زیستی در کالیفرنیا بسته‌ بندی پایدار

بسته‌بندی سازگار با محیط‌زیست

هنگامی که شما بسته‌بندی پایدار را به مشتریان کسب‌وکار خود ارائه می‌کنید، در اصل ضایعات را کاهش داده‌اید، شما با ادامه این روند قادر خواهید بود مقدار کل ضایعات تولید شده در جهان را کاهش دهید. طبق آمار آژانس حفاظت از محیط‌زیست در سال ۲۰۱۲، مشخص شد که ایالات‌متحده طی آن سال بیش از ۷۵ تن زباله بسته‌بندی را در گورستان‌های زباله فرستاده‌اند. در واقع ضایعات بسته‌بندی جامد معادل ۳۰ درصد از پسماند کلی است که طی سال تولید می‌شود. به ‌این زعم و به روایت آمارهای به دست آمده، این یک نگرانی مهم زیست‌محیطی است که نباید نادیده گرفته شود.

به‌عنوان یک مالک کسب‌وکار، شما باید در مورد کاهش مقدار زباله‌ای که به محل‌های دفن زباله فرستاده می‌شوند، فکر کنید و محیط را آلوده نکنید. شما می‌توانید این کار را با ارائه‌ی بسته‌ بندی پایدار به همراه آنچه که پیشنهاد می‌کنید، انجام دهید.

بسته‌بندی که به محل‌های دفن زباله می‌رسد، می‌تواند آب‌های زیرزمینی را آلوده کند. از طرف دیگر، می‌تواند بسیار به گرم شدن جهانی هوای کره زمین کمک کند.

بیشتر بخوانید: فیلم‌ های خوراکی و بسته‌ بندی‌ های مواد غذایی

بسته‌بندی سازگار با محیط‌زیست باعث کاهش ضایعات می‌شود

 یکی از بارزترین مزایای استفاده از بسته‌بندی پایدار این است که آن‌ها می‌توانند از محیطی که در آن زندگی می‌کنیم، مراقبت کنند. زمانی که زباله زیادی در محل‌های دفن زباله وجود دارد، حتی بسته‌بندی غیر پایدار نیز نقش مهمی ایفا می‌کند؛ بنابراین به کسب‌وکار شما بستگی دارد که سهم کلی در این وضعیت را به حداقل برسانید. بی‌شک شما با کمک بسته‌بندی پایدار، می‌توانید از آن ابتکار به شیوه‌ای بهتر استفاده کنید.

با توجه به آزمایش‌های انجام‌شده روی آلودگی محیط‌زیست در گذشته، مشخص شد که پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن در قریب به ۷۰ درصد از مواد بسته‌بندی مورداستفاده قرار می‌گیرند. درنتیجه برای شما مهم است که با کمک بسته‌ بندی پایدار، کسب‌وکارتان هیچ نوع بسته‌بندی را براساس آن مواد، به بازار ارائه ندهد. یکی از بدترین چیزها در مورد بسته‌بندی‌های حاوی پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن این است که آن‌ها با سوخت‌های فسیلی ساخته شده‌اند که از منابع تجدیدناپذیر انرژی هستند؛ بنابراین مهم است که شما درک روشنی از نحوه به حداقل رساندن مصرف کلی این ضایعات داشته باشید.

مقاله قبلیاستفاده از فرآیند جدید بازیافت پلاستیک و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ ای
مقاله بعدیبخش هفتم و پایانی؛ هفت پرسش استراتژیک

یک پاسخ بدهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.