تولید بسته بندی های ضدباکتری با ماندگاری بالا
فناوری هستهای میتواند بسته بندی های ضدباکتری تولید کند که ماندگاری مواد غذایی را افزایش دهند.
نمایشگاه صنایع غذایی و چاپ و بستهبندی مشهد با بازدید بیش از ۲۰ هزار...
مدیر روابط عمومی نمایشگاه بینالمللی مشهد از بازدید بیش از 20 هزار نفر از بیستوپنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و سیزدهمین نمایشگاه چاپ و بستهبندی خبر داد و گفت: این رویداد که از 30 مهرماه آغاز شده بود، شنبه سوم آبانماه به کار خود پایان داد.
پیشرفتی در بسته بندی با اکسید گرافن بدون PFAS
چگونه یک نانومادهی پایدار و مقیاسپذیر در حال دگرگون کردن آیندهی بسته بندی ایمن مواد غذایی است.
چاپ و بسته بندی در آستانه انقلاب هوش مصنوعی
کارشناسان و فعالان صنعت چاپ بر این باورند که تحول دیجیتال و هوش مصنوعی یک نیرو و عامل انقلابی و تغییردهنده بازی حال و آینده درصنعت چاپ و بستهبندی است.
رئیس هیئتمدیره شرکت پیریزان صنعت: یافتن بازارهای جدید و معرفی محصولات
محمد اکرمی، رئیس هیئتمدیره شرکت پیریزان صنعت با اشاره به سابقه ۲۸ ساله این مجموعه در تولید ماشینآلات تماماتوماتیک بستهبندی گفت: حضور در نمایشگاه ایران فارما فرصتی است برای معرفی توانمندیهای داخلی در شرایطی که تحریمها تعامل با کشورهای خارجی را دشوار کرده است.
رئیس هیئتمدیره مجموعه شرکت کارستان پیواژ نیاز: پرهیاهو و پرشور
طاهره ولیدی، معاون فروش و رئیس هیئتمدیره شرکت کارستان پیواژ نیاز با اشاره به فعالیت تخصصی این مجموعه در تولید جعبه و بروشورهای دارویی گفت: نمایشگاه ایران فارما فرصت ارزشمندی برای تقویت ارتباط با مشتریان و یافتن راهحلهای مشترک در برابر چالشهای مالی صنعت دارو فراهم کرده است.
مدیرعامل هودیس پارس: نمایشگاهی پربازدید
امیرهومن محمدی، مدیرعامل مجتمع چاپ و بستهبندی هودیس پارس با تأکید بر اینکه هدف این مجموعه از حضور در نمایشگاهها برندسازی و معرفی توانمندیهای جدید است، گفت: در نمایشگاه ایران فارما تمرکز ما بر معرفی محصولات تازه مانند بستههای امنیتی و جعبههای ضدجعل بود؛ حضور در چنین رویدادهایی را گامی مؤثر برای تداوم حرکت صنعت و مقابله با رکود میدانیم.
مدیر مارکتینگ شرکت زرنام: ابتدای زنجیره بستهبندی
مدیر مارکتینگ شرکت زرنام با اشاره به نقش حیاتی بستهبندی در حفظ کیفیت و ماندگاری محصولات گفت: با وجود رکود صنعت و کاهش رونق نمایشگاه شیرینی و شکلات، زرنام همچنان بهعنوان تأمینکننده اصلی شیرینکننده و نشاسته برای صنایع کانفکشنری بر ارتقای کیفیت مواد اولیه و بستهبندی تأکید دارد.
بازرس اصلی شرکت مقواسازی تپه سیف: نوسانات ارزی و مشکلات در تأمین مواد اولیه
بازرس شرکت مقواسازی تپه سیف با اشاره به حضور این مجموعه در ششمین دوره نمایشگاه شیرینی و شکلات گفت: در حالیکه محصولات جدید شرکت با استقبال روبهرو شد، کیفیت برگزاری نمایشگاه و چالشهایی چون نوسان ارز، قطعی برق و مشکلات بانکی همچنان از موانع اصلی تولیدکنندگان است.
معاونت فروش کارتن توحید: توسعه در مجموعه کارتن توحید
معاون فروش و توسعه بازار کارتن توحید با اشاره به ۵۰ سال سابقه این مجموعه گفت: با اجرای طرحهای توسعه، از تولید کاغذ تا نوسازی ماشینآلات چاپ، کارتن توحید امروز توان تولید روزانه سه میلیون کارتن را دارد، هرچند چالشهایی چون ناترازی انرژی و رکود بازار بر صنعت سایه انداخته است.
رئیس R&D و پکیجینگ گروه رحمانی: پیوند صنعت و دانشگاه یک ضرورت
رئیس R&D و پکیجینگ گروه رحمانی با تأکید بر اهمیت نوآوری و بومیسازی در بستهبندی گفت: بستهبندی برای ما مانند کتوشلواری است که هویت محصول را شکل میدهد؛ با وجود چالشهای علمی و صنعتی، تلاش داریم با تکیه بر تحقیق و توسعه، پیشتاز این حوزه در ایران باشیم.
مدیر بازاریابی گروه ترام: فضای جذاب بازار صادراتی
مدیر بازاریابی گروه ترام با تأکید بر توانمندی ایران در صنعت چاپ و بستهبندی گفت: هیچ بستهبندی در جهان نیست که در ایران قابل اجرا نباشد. وی افزایش نرخ ارز را فرصتی برای توسعه صادرات دانست و از آمادگی ترام برای تولید بستهبندیهای مطابق استانداردهای جهانی خبر داد.
روانشناسی بسته بندی محصول و نقش آن در سودآوری
هنگام راهاندازی یک کسبوکار، حوزههای متعددی باید مورد توجه قرار گیرند: تأمین مالی، همبنیانگذاران، بازار، حاشیه سود و محصولات یا خدمات. یکی از حوزههایی که اغلب نادیده گرفته میشود، روانشناسی بسته بندی محصول است؛ بهویژه در زمان بازطراحی برند.
مسئول بخش طراحی مجموعه نامی نقش: نوسانات قیمت مواد اولیه و محدودیتهای واردات
مسئول بخش طراحی و نماینده مجموعه نامی نقش ضمن بیان اهداف این مجموعه از حضور در نمایشگاه شیرینی و شکلات به بخشی از مشکلات بر سر راه تولید اشاره کرد. نوسانات قیمت مواد اولیه و محدودیتهای واردات مهمترین چالشی است که وی از آن نام برد.
مدیرعامل مجموعه صنایع پلاستیک صبا: فروش داخلی متضرر از شرایط نقدینگی
مدیرعامل صنایع پلاستیک صبا با اشاره به حضور این مجموعه در نمایشگاه شیرینی و شکلات، از استقبال تولیدکنندگان از نوآوریهای بستهبندی خبر داد و گفت: با وجود تحریمها و مشکلات نقدینگی که فروش داخلی و صادرات را محدود کرده است، تلاش میکنیم فعالیت خود را ادامه دهیم.
انقلاب سبز در ژاپن؛ پلاستیکی جدید که در آب دریا حل میشود
پژوهشگران در ژاپن نوعی پلاستیک ساختهاند که در عرض چند ساعت در آب دریا حل میشود؛ دستاوردی که میتواند راهحلی بالقوه برای یکی از معضلات بزرگ دنیای امروز، یعنی آلودگی اقیانوسها و آسیب به حیات وحش، باشد.
افزایش در بسته بندی قابل بازیافت کوکاکولا
شاخصهای این غول نوشیدنی درباره نسبت پلاستیک بسته بندی بازیافتی و حجم کل پلاستیک بکر در سال ۲۰۲۴ افزایش یافته است.
هولمن نسل جدید کرافتلاینر سبکوزن را معرفی کرد
برای پاسخ به تقاضای فزاینده بازار برای راهکارهای بستهبندی کارآمد از نظر منابع و پایدار، شرکت Holmen Board and Paper محصول جدیدی به نام Holmen Elevate، یک کرافتلاینر سبکوزن، توسعه داده است.
کارگاه تخصصی بسته بندی صنایعدستی در کرمانشاه برگزار شد
کارگاه تخصصی آموزش بسته بندی صنایعدستی ویژه شاغلان در کرمانشاه برگزار شد.
انتخاب راهبردی صنعت بسته بندی با قابلیت بازیافت بینهایت
ورق قلعاندود (Tinplate) با ترکیب استحکام فولاد و پوشش محافظ قلع، نه تنها کیفیت و ایمنی محصولات غذایی و شیمیایی را تضمین میکند، بلکه با قابلیت بازیافت بینهایت و رعایت استانداردهای جهانی، به عنوان یک راهکار راهبردی و پایدار در صنایع بسته بندی شناخته میشود.




































