اهمیت ویژه چاپ دیجیتال در بسته بندی

    0
    51

    برندهای مختلف در سراسر جهان در حال آماده شدن برای طلوع آفتاب جدید در تولید بسته بندی هستند. به نظر می رسد چاپ دیجیتال راه حل آینده است و مزایای نام تجاری، تجربیات مصرف کننده افزایش یافته و کاهش آلودگی های زیست محیطی را به دنبال دارد.

    اما چاپ دیجیتال چیز جدیدی نیست. در حقیقت، این رویکرد بیش از دو دهه مورد استفاده قرار گرفته است. با این وجود، اکنون تنها تعداد کمی از کسب و کار ها از پتانسیل های چاپ دیجیتال در بسته بندی آگاه هستند اما ارزش واقعی آن در حال تشخیص است و برندها شروع به رها کردن روش های ناپایدار گذشته می کنند.

    در عوض، آنها با مزایای کارآیی، سرعت ارائه محصولات در بازار و شخصی سازی هایی که دیجیتال ارائه می دهد، در حال بدست آوردن توان رقابتی هستند. پیش بینی می شود که محبوبیت چاپ دیجیتال به شکل روزافزونی رشد کند.

    چاپ دیجیتال بسته بندی؛ پویا و چابک

    به عنوان مثال، برندها به طور فزاینده ای علاقه مند به چاپ بسته های دیجیتال برای طولانی مدت هستند، زیرا این امر باعث می شود تا بتوانند زمان مصرفی خود را برای ارائه محصولات جدید به بازار کاهش دهند. با افزایش حجم در درازمدت و تحولات نظارتی همیشه در حال تغییر، جای تعجب ندارد که انتظار می رود صنایع مراقبت های بهداشتی، داروسازی و مواد مغذی دارای مهمترین تغییر به سمت چاپ فقط دیجیتال باشند. به لطف بسته بندی دیجیتال، این بخش ها قادر به پویا تر و متنوع تر از گذشته هستند.

    چاپ بسته بندی دیجیتال همچنین مدیریت بهتر زنجیره تأمین را ارائه می دهد، هنگامی که چندین دوره کوتاه برای چاپ بسته بندی‌ها جایگزین یک سفارش بزرگ سه ماهه می شود.

    برای بسیاری از شرکت ها، هزینه نسبتاً بالای دیجیتال مهمترین مانع برای استفاده گسترده تر است. در حالی که می تواند گران تر از روش های آنالوگ باشد، تخمین ها اغلب صرفه جویی در هزینه موجودی بسته بندی مستقیم و غیرمستقیم را در نظر نمی گیرند.

    همچنین بسیاری از این افراد مزایای هزینه پایان را نیز در نظر نمی گیرد که می تواند به شرکت ها اجازه دهد حجم کلی تولید را افزایش دهند. همچنین می توان جدول زمانی تولید را نیز کاهش داد و این کمک می کند تا محصولات سریعتر از آنالوگ به قفسه ها بروند. با در نظر گرفتن کل چرخه عمر، دیجیتال در واقع می تواند به کاهش هزینه کمک کند.

    در نتیجه روش های تولید فله، سالانه بیش از ۳۰ درصد موجودی برند و منابع اولیه آن ها نابود می شود. مشخص است که این سطح پسماند برای سیاره زمین ناپایدار است. اکنون برندها شروع به درک اهمیت شیوه های پایدار می کنند، با کاهش ردپای کربن و منابع انرژی تجدیدپذیر که اغلب یک مؤلفه اصلی مدل های تجاری را تشکیل می دهند.

    از این گذشته، شروع به ایفای نقش مهمی در جذب مشتری نیز می کند. مصرف کنندگان مدرن قبل از تصمیم گیری در مورد ارتباط با آنها، به منابع معتبری در مورد برند تجاری مراجعه می کنند، با افزایش تعداد شرکت هایی که تعهد معتبری برای محافظت از محیط زیست نشان می دهند.

    چاپ دیجیتال بسته بندی؛ یک مرز جدید

    برندهای مختلف در سراسر جهان به دنبال کوتاه کردن چرخه های زمانی هستند، با مسائل زیست محیطی مبارزه می کنند و از یک بازار اشباع به بهترین وجه ممکن می ایستند. این چالش ها به بهترین وجه توسط دیجیتال پاسخ داده می شود.

    در حالی که مطمئناً بسته بندی چاپ دیجیتال در حال افزایش است، هیچ زمان بهتری برای دستیابی به این راه حل پایدار و پیشرفته برای تبدیل شدن به استاندارد طلایی صنعت، در اختیار قرار دادن برندها برای پاسخگویی بهتر به مطالبات مصرف کننده، بهبود مشارکت مشتری و به دست آوردن نتایج بهتر برای تجارت آنها وجود نخواهد داشت و از آنجا که این مزایا مرتبا افزایش می یابد و شرکت های بیشتری تغییر ایجاد می کنند، در نتیجه چاپ دیجیتال به طور فزاینده ای به دنبال تغییر آینده تولید بسته بندی است.

    رشد سریع و موفقیت چاپ دیجیتال باعث می شود تا برندها تجربه خود را در زمینه بازاریابی – بهبود رتبه های تأیید و وفاداری به برند از مصرف کنندگان – و همچنین برآورده کردن مطالبات نظارتی جدید و تحول در مدل های جدید تجاری را به صورت موثری انجام دهند.

    براساس گزارش Smithers سهم برچسب ها و بسته بندی های دیجیتالی چاپ شده در سال ۲۰۱۷ به ارزش ۱۳.۴ میلیارد دلار بوده است و تا سال ۲۰۲۲، بازار بسته بندی های دیجیتال (جوهر افشان و تونر) که به سرعت در حال گسترش است، سالانه تقریباً ۱۳٪ رشد خواهد کرد و از ۲۲.۰ میلیارد دلار فراتر می رود.

    بازار چاپ دیجیتال برای همه قالبها با بیش از ۱۵٪ در حال گسترش است. برتری های چاپ دیجیتال، دنیای کاملی را برای تقویت تعامل عاطفی با یک مصرف کننده و ایجاد جریان های جدید درآمد باز می کند. این امر به برندها، آژانس های طراحی و خرده فروشان امکان می دهد تا خلاقیت بیشتری پیدا کنند و بسیاری از آنها کمپین های ابتکاری را برای افزایش رتبه های تأیید راه اندازی کنند. در حالی که مشاغل دیگر در سراسر زنجیره ارزش می توانند مدلهای جدید و پرسود کسب و کار را تکامل دهند.

    مانند اکثر محصولات چاپی، میانگین طول کار برای کارهای بسته بندی در حال کاهش است. فرآیندهای آنالوگ برای به حداقل رساندن هزینه های زیاد و متوسط ​​که برای کسب و کاری هایی که به تعداد بالا از بسته بندی استفاده می کنند، مناسب هستند.

    با تقسیم بندی و افزایش فعالیت در این حوزه، این وضعیت در حال تغییر است، زیرا مشاغل کوچک جدید و خرده فروشان بوتیک به بازار می پیوندند. توانایی چاپ دیجیتال برای تولید تیراژهای پایین از نظر اقتصادی بخش تولید و چاپ لیبل را تغییر داده و این امر برای سایر قسمت های بازار بسته بندی نیز صادق است. از بین بردن حداقل مقدار سفارش، بسته بندی و تولید برچسب هایی با کیفیت بالا را برای بسیاری از بازیگران دیگر در این حوزه که تولیدات بالایی ممکن می کند و بازار کلی را به طور قابل توجهی رشد می دهد.

    چاپ دیجیتال به خوبی برای تولید کوتاه مدت مناسب است، زیرا هیچ هزینه ای برای صفحات چاپی مختلف وجود ندارد. استفاده از پورتال های آنلاین به صورت بسته به وب، باعث کاهش هزینه های مدیریت و آماده سازی برای تولید آثار هنری آماده چاپ می شود و در آینده برچسب های دیجیتالی و بسته بندی را بیشتر می کند.

    بیشتر بخوانید: ارتباط بسته بندی با صنعت چاپ

    چاپ دیجیتال بسته بندی؛ محافظت از برند

    از چاپ دیجیتال می توان برای تأثیرگذاری ویژگی های محافظت از برند در بسته بندی ها و برچسب ها استفاده کرد و به اقدامات ضد جعل کمک کرد. از آنجا که کیفیت بسته بندی های چاپ شده تقلبی توسط افراد سودجو بهبود یافته است، برندها برای جلوگیری از خسارت در برابر جعل و محافظت از کیفیت و صداقت محصولاتشان انگیزه بیشتری دارند. در یک تجارت الکترونیکی، مصرف کنندگان به طور فزاینده می خواهند به خود اطمینان دهند که یک محصول واقعی است، به خصوص برای کالاهای با ارزش بالا مانند لوازم آرایشی.

    جوهرهای امنیتی و تونرهایی وجود دارد که می توانند علائم آشکار و پنهانی ایجاد کنند و برخی از پرس های الکتروفوتوگرافی می توانند ریزگردها و ویژگی هایی مانند علائم شنان دهنده اصل بودن کالا را تولید کنند. سیستم های موجود در لیزر دیجیتال می توانند «حکاکی» انتخابی متن و تصاویر را به عنوان سوختگی جزئی یا ایجاد الگوهای پیچیده ای از سوراخ ها یا لبه های ورق که کپی کردن آن دشوار است، اضافه کنند.

    قابلیت سیستم های دیجیتال برای انتقال اطلاعات منحصر به فرد – مانند یک کد QR خاص برای آیتم ها – روی یک بسته یا برچسب، قابلیت های امنیتی جدیدی را ارائه می دهد. چنین علامت گذاری می تواند به عنوان شناسه ای برای اعتبارسنجی محصول مورد استفاده واقع شود از طریق اسکن تلفن های هوشمند که به جستجوی پایگاه داده ایمن می پردازد.

    پس از برقراری این اتصال آنلاین برندیا خرده فروش، می توانید از این کانال آنلاین برای تهیه تبلیغات سفارشی یا حتی شخصی شده به خریدار استفاده کنید.

    کاربردهای دیگری نیز وجود دارد، به عنوان مثال در ژاپن برخی از بسته های سیگار دارای کدهای QR هستند که در خارج چاپ می شوند و اطلاعاتی را در اختیار مشتری قرار می دهند، در مورد مسائل بهداشتی و همچنین تبلیغ برای برند سیگار. برخی از بسته ها همچنین از کدهای QR منحصر به فرد در داخل بسته استفاده می کنند. این موارد را می توان اسکن کرد و ثبت نام برای مصرف کننده را برای رویدادها و پیشنهادات، نسخه قرن بیست و یکم کارت سیگار و تبلیغات کوپن قدیمی ارائه داد.

    مقاله قبلیتولید قلب راکتور هسته ای با چاپگر سه بعدی
    مقاله بعدی محمد فرمنش: وضعیت بازار ملزومات صنعت چاپ غیر قابل پیش بینی است

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.