استفاده شرکت‌های ژاپنی از هوش مصنوعی در بسته‌بندی کالا

    0
    67
    هوش مصنوعی

    شرکت‌های ژاپنی از فناوری هوش مصنوعی برای طرح‌های بسته‌بندی محصولات خود استفاده می‌کنند تا مشتری جذب کنند.

      به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، به نقل از سی سی تی وی، برخی از کسب‌ و کار‌های ژاپنی به فناوری هوش مصنوعی پیشرفته برای طراحی بسته‌بندی محصولات خود روی آورده اند تا مشتریان خود را افزایش دهند.

    یک شرکت مواد غذایی در پایتخت توکیو نه تنها مجموعه‌ای از محصولات جدید را تولید می‌کند، بلکه بسته بندی مواد غذایی خود را نیز سالانه ارتقا می‌دهد.این شرکت اخیراً از هوش مصنوعی برای کمک به طراحان خود در کارشان استفاده کرده است.

    برنامه کاربردی هوش مصنوعی ترجیحات ۱۰ میلیون مصرف کننده را برای بیش از ۱۰ هزار نوع کالا از جمله غذا، نوشیدنی و سایر نیاز‌های روزانه مورد بررسی قرار داده است.

    این برنامه کاربردی هوش مصنوعی با توجه به ترجیحات گروه‌های مختلف مشتریان هدف، می‌تواند به پیشنهادات مختلف امتیاز دهد و طرحی را که به احتمال زیاد مورد علاقه بازار است توصیه کند.

    استفاده از هوش مصنوعی  در بازاریابی

    یکی از مدیران بازاریابی بخش تجارت الکترونیک یک شرکت مواد غذایی گفت: طراحی بسته بندی این محصول مقرون به صرفه است، حدود یک پنجم یا یک ششم نمونه‌های قبلی. اما فروش آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقریباً چهار برابر شده است.

    در گذشته، قبل از عرضه یک محصول جدید، نیاز به بازنگری مکرر در مدل طراحی و انجام نظرسنجی ارزیابی مصرف کنندگان بود که نه تنها به هزینه‌های تحقیقاتی زیادی نیاز داشت، بلکه حدود دو تا سه ماه طول می‌کشید.اما انتظار می‌رود فناوری هوش مصنوعی با جمع آوری کلان داده‌های مصرف کنندگان، زمان و هزینه را تا حد زیادی کاهش دهد.

    بیشتر بخوانید: مروری بر وضعیت شرکت های چاپ و بسته بندی در استان تهران

    با این حال، تحلیلگران تجاری نگران هستند که استفاده گسترده از فناوری هوش مصنوعی منجر به طراحی‌های مشابه شود.مدیر بازاریابی تجارت الکترونیک، شرکت مواد غذایی: طراحی بسته بندی این محصول تقریباً یک پنجم یا یک ششم نمونه‌های قبلی مقرون به صرفه است، اما فروش آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقریباً چهار برابر شده است.

    مقاله قبلیمدیر عامل انتشارات قلندر ترکیه: نمایشگاه کتاب عرصه ای فرهنگی
    مقاله بعدیشخصی سازی محتوا در بازاریابی: یک راهنمای کاربردی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.