مدیر فروش شرکت چاپ زیبا نقش تبریز: رقابت نابرابر در بخش صادرات نمایشگاه چاپ مشهد

    0
    176
    چاپ زیبا نقش تبریز

    مدیر فروش شرکت چاپ زیبا نقش تبریز: قیمت‌ های ارائه شده از سوی همکاران در نمایشگاه مشهد غیرقابل‌باور بود؛ به همین دلیل در بخش صادرات نمی‌ شد رقابت سالمی داشت؛ اما در بخش داخلی توانستیم تعامل نسبتاً خوبی با دیگر شرکت‌ ها برقرار کنیم.

    حسین نقی زاده، مدیر فروش شرکت چاپ زیبا نقش تبریز است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ و در رسته هلیوگرام آغاز کرده و در حال حاضر نیز در بخش چاپ، لمینت، برش و بسته‌ بندی به کار خود ادامه می‌دهد.

    وی درباره وضعیت سفارش‌های صنعت چاپ استان آذربایجان شرقی بیان داشت: در استان ما توازنی در بخش سفارشات وجود دارد، علاوه بر سفارشات داخل استانی بخشی از سفارش‌ های ما از استان‌ های دیگر است. شرکت‌های فعال در شهر تبریز همچون نقشینه چاپ تبریز پارک آذربایجان، آذرسان، شرکت زیبا نقش در زمینه تولید به‌خصوص در بخش مواد غذایی قوی عمل کرده اند و در زمینه تولیدات محصولات چاپی دارای سفارات بالایی هستند و به همین دلیل شفارشات کار از استان خارج نمی شود.

    چاپ زیبا نقش تبریزبیشتر بخوانید: مدیر کارخانه گروه صنعتی شیشه کاوه: توسعه در شرایط سخت اقتصادی

    نقی زاده درباره وضعیت صادرات محصولات چاپی در استان آذربایجان شرقی بیان داشت: ۴۵ درصد از تولیدات مجموعه ما به کشورهای عراق، ترکمنستان، افغانستان و لبنان صادر می‌شود و همچنین تبریز در رسته تولید محصولات بسته‌بندی ۳۰ درصد از سهم تولیدی کل کشور را در اختیار دارد.

     

    مدیر فروش شرکت چاپ زیبا نقش تبریز: نمایشگاه امسال در حد انتظار نبود

    مدیر فروش شرکت چاپ زیبا نقش تبریز که دومین دوره حضور خود در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی مشهد را پشت سر گذارده است درباره کیفیت برپایی این آوردگاه اظهار داشت: نمایشگاه مشهد در حد انتظار نبود، اکثر مراجعین ما از کشور افغانستان بودند و قیمت‌هایی که ما به آنها ارائه می‌دادیم با قیمت‌هایی که شرکت‌های حاضر در استان خراسان رضوی ارائه می‌دادند متفاوت بود. هر کاری با توجه به قیمت‌های تمام‌شده و با در نظر گرفتن سود معین، قیمتی ثابت دارد؛ اما متأسفانه قیمت‌ های پیشنهادی همکاران ما در مشهد به‌گونه‌ای بود که جز ضرر برای خودشان و ما سودی دربرنداشت.

    وی در ادامه افزود: قیمت‌ها غیرقابل‌باور بود. به همین دلیل در بخش صادرات نمی‌شد رقابت سالمی داشت؛ اما در بخش داخلی توانستیم تعامل نسبتاً خوبی با دیگر شرکت‌ ها برقرار کنیم.

    مقاله قبلینشست فیلترینگ و اثرات آن در تبلیغات و بازاریابی برگزار شد
    مقاله بعدیانتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ به ضریب سود مالیات

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.