مدیر چاپ صوفی: گسترش ارتباطات در نمایشگاه ها میسر است

    0
    25
    چاپ صوفی

    مدیر چاپ صوفی معتقد است که نمایشگاه ها محلی برای تعامل هستند به خصوص در عصری که با گسترش فضای مجازی و عدم ارتباط چهره به چهره از اهمیت خاصی برخوردار است. 

    روزبه صوفی یکی از مدیران چاپ صوفی است.  مجموعه چاپ صوفی از سال ۸۰ شروع به کارکرده است و بیشتر در بخش صنایع بسته‌بندی خودرو فعال است. وی درباره چگونگی کیفیت برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات به خبرنگار چاپ و نشر گفت: ما به‌واسطه زمینه فعالیتمان بیشتر در نمایشگاه‌های مربوط به صنایع خودروسازی شرکت می‌کردیم اما امسال تصمیم گرفتیم از ظرفیت‌های بخش مواد غذایی در نمایشگاه حاضر نیز استفاده کنیم؛ اما متأسفانه مدیریت و ساختار نمایشگاه آن‌چنان‌که بایدوشاید نبود.

    مجموعه چاپ صوفی از سال ۸۰ شروع به کارکرده است و بیشتر در بخش صنایع بسته‌بندی خودرو فعال است.

    وی در ادامه افزود: چیدمان سالن‌ها و غرفه‌ها در یک چنین نمایشگاه بزرگی باید به‌گونه‌ای باشد که بازدیدکنندگان با یک دور کامل بتوانند از همه غرفه‌ها دیدار کنند اما در این آوردگاه متأسفانه چنین ملاحظاتی در نظر گرفته نشده بود. بازدیدکننده گمراه می‌شد چراکه مدیریت درستی در این مورد اعمال نشده بود. چند نمایشگاه را با هم برگزار کرده بودند بدون آنکه با یکدیگر تعامل و مشورت داشته باشند تا این رویداد این‌قدر بی‌نظم برگزار نشود.

    مدیر چاپ صوفی اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات ما حضور افراد غیرمتخصصی در نمایشگاه بود که صرفاً برای گرفتن گیفت و اشانتیون آمده بودند. بازدیدکنندگان فنی که متخصص باشند تعدادشان اندک بود به‌اضافه آن‌که حضور بخش بین‌الملل ضعیف و کم‌رنگ بود.

    صوفی بیان داشت: عدم وجود تبلیغات محیطی و استفاده نکردن از رسانه‌هایی همچون صداوسیما نیز یکی از مواردی بود که باعث شده بود بازدیدکنندگان متخصص از برپایی این آوردگاه بی‌خبر باشند.

    بیشتر بخوانید: نمایشگاه صنعت بسته بندی شیکاگو برگزار می شود

    وی در پایان افزود: نمایشگاه‌ها بهترین مکان‌هایی هستند که بازرگانان و مشتریانشان می‌توانند با یکدیگر تعامل برقرار کنند؛ به‌خصوص با گسترش فضای مجازی ارتباطات چهره به چهره و اصیل از اهمیت خاصی برخوردار است؛ چراکه این نوع تعامل اعتماد و اطمینان بیشتری حاصل می‌کند. این آوردگاها ویترین‌های قدرتمندی هستند که می‌توانند ما را در معرفی محصولاتمان به‌صورت حضوری یاری رسانند. مجموعه ما نیز در اکثر نمایشگاه‌ها شرکت می‌کند اما انتظار ما از این آوردگاه خیلی بیشتر بود، می‌توانم بگویم ما تا ۴۰ درصد توانستیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.

    مقاله قبلیعملکرد منفی نمادهای محصولات کاغذی در بورس
    مقاله بعدیبیست و نهمین نمایشگاه چاپ تهران و توجه ویژه به آموزش

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.