بسته بندی کوکاکولا و حفظ محیط زیست

    0
    80
    بسته بندی کوکاکولا

    شرکت آمریکایی کوکاکولا پس از انتقاد شدید گروه‌های زیست‌محیطی به خاطر ایجاد آلودگی پلاستیکی، اعلام کرد که قصد دارد تا سال ۲۰۳۰، ۲۵ درصد از بسته بندی کوکاکولا را در سراسر جهان قابل استفاده مجدد کند.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از تسنیم ، شرکت کوکاکولا روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد تا سال ۲۰۳۰، ۲۵ درصد ازبسته بندی کوکاکولا را در سراسر جهان قابل استفاده مجدد کند، اقدامی که توسط گروه‌های زیست‌محیطی که از این تولیدکننده نوشابه‌ به خاطر ایجاد آلودگی پلاستیکی در جهان انتقاد کرده بودند، مورد استقبال قرار گرفت.

    بر اساس این گزارش، اخیراً مصرف‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و گروه‌های زیست‌محیطی به علت آلودگی بطری‌های پلاستیکی یکبار مصرف نفتی در اقیانوس‌ها و سایر مشکلات، از شرکت کوکاکولا به شدت انتقاد کرده‌اند.

    بر اساس گزارش سالانه ائتلاف جهانی رهایی از پلاستیک Break Free From Plastic که در ماه اکتبر منتشر شد، این شرکت برای چهارمین سال متوالی در سال ۲۰۲۱ بدترین آلوده کننده پلاستیک جهان بود.

    بیشتر بخوانید:کارخانه بسته بندی آب آشامیدنی یام یام در بندرعباس افتتاح شد

    اهداف بسته بندی کوکاکولا

    اِما پریستلند، هماهنگ‌کننده کمپین جهانی این گروه، در این باره گفت: ما امیدواریم که سایر شرکت‌ها از اقدام کوکاکولا پیروی کنند و اهداف بسته‌بندی قابل استفاده مجدد را برای خود تعیین کنند.

    سازنده کولا با اشاره به دستورالعمل های استفاده مجدد توسط بنیاد غیرانتفاعی الن مک آرتور گفت: بسته بندی‌های قابل استفاده مجدد شامل ظروفی است که می توانند توسط شرکت ها یا مصرف کنندگان با محصول اصلی پر شوند، مانند ظروف نوشیدنی قابل پرشدن و بطری های شیشه ای و پلاستیکی که قابل شارژ یا برگشت هستند.

    در سال ۲۰۲۰، ۱۶ درصد از بسته بندی این شرکت قابل استفاده مجدد بود. در آن سال، ۹۰ درصد از ظروف شیشه ای و پلاستیکی قابل استفاده مجدد جمع آوری شد.

    مقاله قبلیصنعت چاپ آذربایجان‌غربی غرق در مشکلات
    مقاله بعدیمدیر شرکت چوب و کاغذ مازندران از تامین کاغذ برای تولید کتاب درسی خبر داد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.