اختتامیه نخستین دوره مسابقه دیجیکالا پرایز توسط این مارکت پلیس و با همکاری «بستهها» تنها رویداد بینالمللی دیزاین بستهبندی ایران، هفته گذشته برگزار و طرح جدید بسته بندی دیجی کالا، این فروشگاه اینترنتی مشخص شد.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از کسب و کار نیوز، اختتامیه نخستین دوره مسابقه دیجیکالا پرایز هفته گذشته برگزار و طرح جدید بسته بندی های دیجی کالا مشخص شد.
این مسابقه با موضوع «خلق راهحلهای نوآورانه دیزاین بسته بندی دیجی کالا، بـرای ایجاد ارتباط حسی با مخاطبان» از خرداد ۱۴۰۲ آغاز شد و ۱۸۳ اثر از ۷۸ طراح در آن شرکت کردند.
داوران این مسابقه که از کشورهای روسیه، امارات عربی متحده، هلند و ایران بودند در نهایت طرحی از محمدرضا پارسا و علی حبیبالهی را با نام «ایران» به عنوان رتبه اول طراحی بسته بندی دیجی کالا اعلام کردند.
طرح «ایران»؛ رتبه اول و برنده جایزه طلا
حانیه ادهم و امیرحسین کشاورز با بستهبندی انیمیشنباکس و محمدسعید حسینی و محسن کوفیانی با بستهبندی DigiBag، رتبههای بعدی این مسابقه و جایزه نقره و برنز را به دست آوردند و آزاده یافتیان برای بستهبندی آکاردئونی هم به عنوان منتخب بستهها معرفی شد.
طرح «انیمیشنباکس»؛ رتبه دوم و برنده جایزه نقره
طرح «DigiBag»؛ رتبه سوم و برنده جایزه برنز
علاوه بر جایزه ۵۰ تا ۱۰ میلیون تومانی که به رتبه اول تا سوم مسابقه تعلق گرفت، طرح برنده توسط دیجیکالا خریداری شد و قرار است در بعضی کمپینهای آینده این فروشگاه آنلاین برای بستهبندی سفارشهای مشتریان استفاده شود. نخستین جعبهها با طرح بستهبندی «ایران» در بازه اسفند ماه به دست مشتریان دیجیکالا خواهد رسید.
بیشتر بخوانید:دیجی کالا پرایز؛ خلاقیت محور در بسته بندی های نوین
خلاقیت بیحد و مرز، میزان کنجکاوی شرکتکننده در مورد کاربران هدف، نیاز کاربران و همینطور کسبوکار دیجیکالا مهمترین ویژگیهایی بود که در طرحهای ارسال شده به این مسابقه مورد بررسی قرار گرفت. برای اطلاع دورههای بعدی دیجیکالا پرایز و یا بازدید از آثار برگزیده به این صفحه مراجعه کنید.