دروپا ۲۰۲۴ و آینده بسته بندی

    0
    51

    دروپا ۲۰۲۴ راه حل های نوآورانه ای را از ۲۸ می تا ۷ ژوئن ۲۰۲۴ در دوسلدورف ارائه خواهد کرد. بسته بندی نقطه تماس در سالن ۳ یک نقطه داغ برای موضوعات مربوط به آینده بسته بندی خواهد بود.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از صنایع سلولزی؛ فعالان صنعت، نمایندگان تجاری و دانشگاهی، طراحان، تامین کنندگان مواد، چاپگرها و مبدل ها – همه آنها در بسته بندی نقطه تماس در دروپا ۲۰۲۴ گرد هم می آیند.

    اینجا مکانی برای بحث در مورد آینده بسته بندی، ارائه پروژه های مشترک و بالاتر از همه ارائه بینش به صاحبان برند است. به امکانات چاپ در بسته بندی و همچنین فناوری های پیشرفته. با توجه به شعار “آماده ای برای بازتعریف بسته بندی؟”، بسته بندی نقطه تماس با تمرکز ویژه بر نیازهای مصرف کننده، تحولات فنی، شرایط چارچوب قانونی و به ویژه بر پتانسیل کامل بسته بندی در بازاریابی، ورودی ارزشمندی را ارائه می دهد.

    دروپا 2024 بازدیدکنندگان نمایشگاه دروپا ۲۰۲۴ می توانند منتظر راه حل ها و الهامات برای برندهای غذایی، غیرغذایی، دارویی و آرایشی خود باشند. به عنوان یک بازار در حال رشد، بخش بسته بندی نقش کلیدی را برای صنعت چاپ بازی می کند و همچنین به عنوان یک محرک نوآوری در نظر گرفته می شود.

    مس دوسلدورف بار دیگر با انجمن طراحی برند و بسته بندی اروپا (epda) همکاری کرده است تا از نمایشگاه تجاری حمایت مفهومی و عملیاتی کند. epda گفتگو بین آژانس های طراحی، صنعت بسته بندی و صاحبان برند را ترویج می کند.

    کارشناسان بسته بندی در کل زنجیره ارزش، از تهیه مواد گرفته تا تولید، گردش کار و تکمیل، شرکا و شرکت کنندگان فعال در ابتکار در دروپا هستند.

    با ۴evergreen، Actega، Adobe، Esko، Heidelberg، Henkel، HP، Huber Group، Hybrid Software Group، Koenig & Bauer، Landa، Leonhard Kurz، Linked2Brands، manroland Goss، Mayr-Melnhof، Mondi، Saueressig، STI، X-Rite و Zecher، در مجموع ۲۰ رهبر صنعت شرکت می کنند. این ابتکار همچنین شامل پروژه ها و نوآوری های هیجان انگیز در مورد بسته بندی است. به عنوان شرکای محتوا و رسانه، Mintel و Packaging Europe نیز با تخصص خود همکاری خواهند کرد.

    دروپا 2024

    از نئواکولوژی تا گلوکالیزاسیون

    چه چیزی هنگام طراحی مفاهیم بسته بندی پایدار مهم است و چگونه هوش مصنوعی به محرک نوآوری در تولید و طراحی بسته بندی تبدیل می شود؟ تمرکز اصلی بسته‌ بندی نقطه تماس بر روی روندهای بزرگ پایداری و دیجیتالی شدن خواهد بود.

    بر اساس یافته‌های بازیگران جهانی مانند Heineken، Ritter Sport و Lego در مورد مهم‌ترین چالش‌ها در زمینه بسته‌بندی، بسته‌بندی نقطه تماس به عنوان یک مرکز الهام‌بخش با پنج حوزه موضوعی ابداع شد: «نئواکولوژی» بر اقتصاد دایره‌ای و پایداری تمرکز دارد.

     “Connectivity” به فناوری های پیشرفته نگاه می کند، “Glocalization” ایده هایی را در مورد متعادل کردن کارایی جهانی و ارتباط محلی ارائه می دهد، “Consumer Mind” مهمترین گرایش های مصرف کننده را ارائه می دهد و “مقررات آینده” اطلاعاتی را در مورد مقابله با الزامات جدید پایداری ارائه می دهد.

     

    تحقیق و توسعه با هم

    مشارکت ها اغلب منجر به راه حل های بسته بندی خلاقانه و پایدار در گذشته شده است، به همین دلیل است که بسته بندی نقطه لمسی امسال بار دیگر پروژه های همکاری ارزشمند را ترویج می کند.

    به عنوان مثال، مدرسه طراحی NABA و شرکای صنعتی آن mondi، Landa و Koenig & Bauer به طور مشترک نتایج کار خود را ارائه خواهند کرد. بهترین محصول و راهکارهای بسته بندی این پروژه در نمایشگاه تولید و ارائه می شود. علاوه بر این، بازدیدکنندگان می توانند پروژه های برنده جایزه بسته بندی آینده epda را مشاهده کنند.

    بیشتر بخوانید: روندهای کلیدی در دروپا ۲۰۲۰

    دروپا 2024طیف گسترده ای از تخصص دروپا ۲۰۲۴

    در طول نمایشگاه تجاری دروپا ۲۰۲۴، این برنامه نقطه لمسی شامل سخنرانی های روزانه، پنل ها و گفت و گوهای میز خواهد بود که یکی از نکات برجسته آن سخنرانی Mintel خواهد بود.

    شرکت تحقیقات بازار روند مصرف کنندگان، معرفی محصولات و بسته بندی های جدید را در سراسر جهان تجزیه و تحلیل می کند و بنابراین دانش و تخصص انحصاری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا به خوبی از رقبا جلوتر بمانند.

    در دروپا ۲۰۲۴، تمرکز بر هوش مصنوعی به عنوان محرک نوآوری در صنعت بسته بندی خواهد بود. بنجامین پانچارد، مدیر بینش بسته بندی جهانی در Mintel، در مورد فن آوری های هوش مصنوعی مانند یادگیری ماشین و اتوماسیون روباتیک صحبت خواهد کرد که زنجیره های تولید و تامین را بهینه می کند و همچنین امکان طراحی بسته بندی پایدار و مصرف کننده را فراهم می کند. پیشگامانی مانند نستله و کوکاکولا در حال حاضر از هوش مصنوعی برای بهبود تضمین کیفیت و بازاریابی استفاده می کنند.

    دروپا ۲۰۲۴

    مقاله قبلیافزایش ۸۰۰ درصدی ظرفیت تولید کاغذ تحریر در دولت سیزدهم
    مقاله بعدیبرگزاری مراسم یادبود خادم فرهنگ شهید آیت الله رئیسی در تالار وحدت

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.