برقراری ارتباط موثر در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات

    0
    27
    بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی

     بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات، آوردگاهی پربازدید 

    کارشناس بازاریابی صنایع چاپ آسان قزوین  ضمن بیان اینکه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات آوردگاهی پربازدید است اظهار داشت که در این نمایشگاه ارتباطات موثری برقرار شد. 

    سیما کریمی‌راد کارشناس بازاریابی صنایع چاپ آسان قزوین است. این مجموعه تولیدکننده انواع کارتن، جعبه و لیبل است. بخشی از تولیدات این مجموعه به بخش مواد غذایی به‌خصوص شیرینی و شکلات اختصاص دارد. وی درباره حضور مجموعه آسان پک در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات به مجله چاپ و نشر گفت: این اولین سالی است که مجموعه ما در این آوردگاه حضور پیدا می‌کند، قبل از آن‌هم در نمایشگاه‌های مربوط به چاپ و بسته‌بندی حضور داشتیم.

    کریمی در ادامه اظهار داشت: هدف ما از شرکت در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات آشنایی با مشتریان جدید و تجدیددیدار با مشتریان قدیمی است. عده‌ای از مشتریان هستند که ما در طول سال تنها از طریق تلفن با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم و نمایشگاه امکان دیدار چهره به چهره را برای ما فراهم می‌کنند. در دیدارهای تلفنی خیلی از مواقع ممکن است پرزنت محصول به‌خوبی انجام نشود و چنین آوردگاه‌هایی باعث می‌شود تا مشتریان بتوانند از قابلیت‌های مجموعه بیشتر اطلاع حاصل کنند.

    بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینیوی در ادامه افزود: محصولات شیرینی و شکلات ازجمله محصولاتی است که در کشور ما طالبان زیادی دارد؛ این موضوع نیاز به بسته‌بندی زیبا و شکیل را نیز برای این محصول ایجاد می‌کند؛ از همین رو کشور ما نیاز دارد در این خصوص قوی عمل کند. شرکت‌های بزرگ خوبی در این زمینه در آوردگاه حضور پیداکرده‌اند و تعداد بازدیدکنندگان نیز خوب بود.

    بیشتر بخوانید: معرفی ۳ نمایشگاه بسته بندی جهان که در مهر ماه برگزار می شود

    کریمی بیان داشت: یکی از مشکلاتی که ما در این آوردگاه به‌وفور با آن مواجه می‌شدیم حضور افراد بی‌ربط بود که بدون هیچ هدفی و تنها برای دریافت اشانتیون به غرفه‌ها سر می‌زدند. این معضلات کیفیت نمایشگاه را پایین می‌آورند. از طرفی مسئولان نمایشگاه می‌توانند هماهنگ‌تر با غرفه‌داران عمل کنند، برای مثال نیم ساعت قبل از خاموش کردن چراغ‌ها به ما اطلاع دهند، بارها پیش‌آمده ما با مشتری وسط جلسه در حال تعامل بودیم که چراغ غرفه خاموش شده است. این برای پرستیژ نمایشگاه اصلاً مناسب نیست. ستاد برگزاری نمایشگاه اگر به این نکات دقت کند ما می‌توانیم با دغدغه کمتری در این آوردگاه حضور پیدا کنیم.

    مقاله قبلیبررسی آینده‌‌پژوهی در صنعت نشر در نشست «پیشران‌ها و سناریوهای آینده صنعت نشر کتاب»
    مقاله بعدیمدیرعامل شرکت روکا: نمایشگاه چاپ و بسته بندی ویترینی گسترده و متنوع است

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.