رشد صنعت لیبل و بسته بندی با توجه به شیوع کووید ۱۹

    0
    142
    بسته‌بندی های مواد غذایی

     شرکت اسمیترز پایرا عنوان کرده با وجود اینکه بخش عمده ای از صنعت چاپ جهان به خاطر بحران ویروس کرونا دچار رکود شده است رشد صنعت لیبل و بسته بندی نه تنها متوقف نشده بلکه با شتاب بیشتری توسعه پیدا کرده و می کند.

    رشد صنعت لیبل و بسته بندی

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از گروه همتا؛ بر اساس گزارش پژوهشی شرکت اسمیترز پایرا (Smithers Pira) که چکیده آن در جدیدترین نشریه LABELS & LABELING منتشر شده با وجود اینکه بخش عمده ای از صنعت چاپ جهان به خاطر بحران ویروس کرونا دچار رکود شده است رشد صنعت لیبل و بسته بندی نه تنها متوقف نشده بلکه با شتاب بیشتری توسعه پیدا کرده و می کند.

    افزایش رشد صنعت لیبل و بسته بندی

    بر اساس این گزارش کل صنعت چاپ در جهان در سال ۲۰۱۹ ارزشی معادل ۸۱۵ میلیارد دلار داشته است. در سال ۲۰۲۰ این رقم تا ۷۴۳ میلیارد دلار کاهش پیدا کرد و انتظار میرود تا سال ۲۰۲۰ این رقم تا ۸۲۱ میلیارد دلار افزایش پیدا کند. با ۱۹.۳ درصد رشد بازار چاپ دیجیتال ۲ از دیگر فرآیندهای چاپی بیشتر خواهد بود. چاپ انتشاراتی، فرمت عریض، تجاری و نقطه فروش (POS) روند نزولی خواهد داشت. در عین حال مصرف بسته بندی و لیبل افزایش پیدا خواهند کرد.

    در عرصه سطوح چاپ پذیر و مواد چاپی، کاغذ روزنامه، کاغذ شیمیایی (Wood free) پوشش دار و بدون پوشش و کاغذهای مکانیکی پوشش دار و بدون پوشش با کاهش مصرف چشمگیری روبرو خواهند شد و در عین حال مصرف مقوا و فیلم بسته بندی رشد خواهد داشت.

    بیشتر بخوانید: صنعت بسته بندی پلاستیکی سفت در رقابت با بسته بندی منعطف

    از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ بسته بندی اقلامی که به صورت اینترنتی سفارش داده شده و به دست مشتری رسید ۴۰ درصد رشد داشته است و تا سال ۲۰۳۰ این نوع بسته بندی کاملا رایج و مورد اقبال همگان قرار خواهد گرفت.

    نمودار زیر چکیده آمار، ارقام و روندهای صنعت چاپ در جهان را به نمایش می گذارد.

    رشد صنعت لیبل و بسته بندی

    مقاله قبلیهمکاران یاری رسان طرح و نقش نوین
    مقاله بعدی«قرنطینه هوشمند» جایگزین محدودیت های عمومی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.