افزایش سهم از بازار بسته‌ بندی با حضور در نمایشگاه آینده چاپ ایران

    0
    49
    نمایشگاه آینده چاپ ایران

    نمایشگاه آینده چاپ ایران و گزینش بزرگان 

    به گفته رئیس هیئت مدیره شرکت پوشش سلولز آرتان،‌ نمایشگاه آینده چاپ ایران با رسالتی که در این حوزه دارد، نگاه تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را به حوزه بسته‌بندی محصولات وسیع‌تر کرده و می‌تواند سهم بازار شرکت‌ها را افزایش دهد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران؛ علیرضا خبری زاده، رئیس هیئت مدیره شرکت پوشش سلولز آرتان که حدود ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت بسته‌ بندی و حوزه پس از چاپ دارد، درباره برگزاری نمایشگاه آینده چاپ ایران گفت: نمایشگاه تخصصی آینده چاپ ایران، بزرگان صنعت چاپ را به صورت گزینشی در محیطی تخصصی گردهم می‌آورد و‌ با دانش و اطلاعات روز در این حوزه آشنا می‌ کند.

    وی افزود: نمایشگاه آینده چاپ ایران که انتظار دومین نوبت برگزاری آن را می‌کشیم، باتوجه به رسالت و اهداف تبیین شده، نگاه تولیدکنندگان همچنین مصرف‌کنندگان را به حوزه بسته بندی محصولات وسیع‌تر کرده و می تواند سهم بازار شرکت‌ها را افزایش دهد.

    وی همچنین با‌ طرح این موضوع که امروزه همه ما در دنیای بیلبوردها، تبلیغات آنلاین و شبکه‌های پیچیده بازیابی محصول زندگی می‌کنیم، گفت: در دنیای مصرفی تصور محصول بدون برند و آرم و نشانه سخت و دشوار است و تمام این شرایط محصول صنعت خاص و جذابی است که به آن صنعت بسته بندی می‌گویند.

    وی با اشاره به پیشینه‌ی کاربرد خدمات بسته‌ بندی تاکید کرد: نیاز به بسته‌بندی از زمانی آغاز شد که انسان در غارها و پناهگاه‌های دائمی سکنی گزید و مجبور بود غذا و نوشیدنی را از محل‌های مختلف جمع‌آوری و به محل سکونت خود بیاورد، این نیاز منجر به اختراع اولین نوع از محصولات بسته‌بندی شد.

    نمایشگاه آینده چاپ ایرانبه گفته وی، بسته‌بندی در ابتدا فقط نقش ایجاد یک محفظه نظیر جعبه، صندوق، بطری، ظرف و سایر موارد را داشت. اما این نقش در طول تاریخ به‌گونه‌ای تکامل‌یافته است که عملکردهای پیچیده‌تری مانند تبلیغات را نیز در زمانه‌ای ما در بر می‌گیرد.

    خبری زاده با طرح این موضوع که برخی بسته‌ بندی‌ ها به‌قدری سمبولیک و قابل‌تشخیص هستند که مصرف‌کنندگان در هنگام خرید به‌طور خودکار به دنبال آن‌ها می‌گردند، گفت: به تازگی شرکت‌ها تحقیقاتی و فناور تولید بسته‌بندی‌های «هوشمند» مجهز به حسگر های تخصصی را آغاز کرده‌اند.

    بیشتر بخوانید: مدیر پوشش سلولز آرتان: بازدیدکنندگان خارجی، نقطه قوت IFPEX

    به گفته وی؛ امروزه بسته‌ بندی دیگر تنها ظرف، محل نگهداری، وسیله جابه‌جایی یا حتی فقط یک ارائه دهنده و مبلغ نام تجاری نیست، بلکه با به‌کارگیری از فناوری‌ های نوینی چون واقعیت افزوده یا اینترنت اشیاء در این صنعت، بسته‌بندی یک واقعیت متصل به فناوری‌های هوشمند است که می‌تواند صحبت کند، دیتا به اشتراک بگذارد، تأثیر بگیرد یا تأثیر بپذیرد و این خود آینده در زمان حال است.

    نمایشگاه آینده چاپ ایران از ۲۳ تا ۲۶ تیر ۱۴۰۲‌ در مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار خواهد شد.

    مقاله قبلیاستفاده از تکنیک‌ های روان‌ شناسی در بازاریابی و فروش
    مقاله بعدیمدیر انتشارات قدیانی: ارز یکسان برای خرید کاغذ تعیین شود

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.