توقف طرح درج قیمت تولیدکننده روی بسته ‌بندی کالا

    0
    86
    بسته ‌بندی کالا

    دبیر فدراسیون صنایع غذایی کشاورزی ایران: در طرح درج قیمت تولیدکننده روی بسته ‌بندی کالا توجهی به ذات و طبقات محصولات غذایی نشده است.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از اگروفودنیوز، محسن نقاشی گفت: درخواست داریم طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی بسته بندی کالا جهت تصحیح، بازبینی، بررسی و متوقف شود.

    بسته ‌بندی کالادبیر فدراسیون تشکل های صنایع غذایی و کشاورزی ایران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز) در خصوص الزام درج قیمت تولید بر روی بسته بندی کالا گفت: فدراسیون صنایع غذایی کشاورزی ایران توجه به منافع تمامی صنوف صنایع غذایی را دارد.

    وی بیان کرد: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای چهار دهه گذشته تولید هزاران نوع محصول مواد غذایی است و از این هزاران محصول، چند محصول در این مقطع موافق طرح بسته بندی کالا هستند که امری طبیعی است.

    بیشتر بخوانید:محمد گرامی کار آفرین نمونه صنایع غذایی

    دستور بازبینی طرح درج قیمت بر بسته ‌بندی کالا

    نقاشی با بیان اینکه متاسفانه  طرح بسته بندی کالا هیچ توجهی به ذات و طبقات محصولات غذایی ننموده است، گفت: خوشبختانه با مذاکراتی که تاکنون با مسئولین ارشد در خصوص بسته بندی کالا داشته‌ایم متوجه این موضوع شده‌اند و دستور تصحیح، بازبینی و بررسی داده شده است و ما نیز درخواست توقف طرح جهت تصحیح و بازبینی و بررسی را داریم.

    دبیر فدراسیون تشکل های صنایع غذایی و کشاورزی ایران عنوان کرد: تولیدکنندگان، قربانیان اصلی دلالان و واسطه‌های سودجو در موضوع تامین مواد اولیه و محصول هستند و همسو با دولت محترم به اصل حقوق مصرف کننده اعتقاد راسخ دارند و در جهت بازبینی و بررسی و تصحیح و رونق اقتصادی همواره در کنار دولت هستند.

    بسته ‌بندی کالابسته بندی کالا

    وی خاطرنشان کرد: آقای رییس جمهور صراحتا بیان کردند مدیرانی که بانیان وضع موجود بوده‌اند نباید در سمت‌های خود باقی بمانند. رییس جمهور نکته بسیار هوشمندانه‌ای را دستور دادند این آقایان اگر باشند وضع را بدتر خواهندکرد این بازی از ارز ۴۲۰۰ تومانی به مراتب بدتر خواهد بود.بسته ‌بندی کالا

    محسن نقاشی در پایان گفت: هرچه سریعتر طرحی که توسط مدیران قبلی طراحی شده متوقف شود. بسته ‌بندی کالا

    مقاله قبلی۵ گام خلق برنامه بازاریابی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب
    مقاله بعدیپایان ششمین روز از نمایشگاه با فروش ۴۵ میلیاردی کتاب

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.