استفاده از پلاستیک های بازیافتی برای بسته بندی نوشیدنی

    0
    73
    زیست‌محیطی

    کوکاکولا در تازه ترین اقدامش از مجموعه بطری های پلاستیکی بازیافتی برای بسته بندی محصولاتش رونمایی کرده است. این اقدام در راستای توسعه استراتژی قدیمی کوکاکولا برای فعالیت سازگار با محیط زیست صورت گرفته است.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از فرصت امروز، یکی از نگرانی های اصلی در زمینه استفاده از پلاستیک های بازیافتی از سوی کسب و کارهای حوزه غذا و نوشیدنی مربوط به بحث بهداشت شان است. کوکاکولا در این رابطه آزمایش های بهداشتی بسیار زیادی را پشت سر گذاشته است.

    این امر نقش مهمی در جلب نظر مشتریان به سوی استراتژی تازه کوکاکولا بازی می کند. بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف اقدام به استفاده از شعارهای مربوط به حفاظت از محیط زیست می کنند.

    بسته بندی

    نکته مهم درخصوص کوکاکولا افزایش فشارها به این برند برای فعالیت سازگار با محیط زیست بود. این فشارها در طول یک دهه اخیر از سوی گروه های حمایت از محیط زیست به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافت. با این حساب اقدام تازه کوکاکولا نتیجه همان فشارهای قدیمی از سوی گروه های حفاظت از محیط زیست است.

    بیشتر بخوانید:

    معرفی بطری های شیشه ای با روکش پلیمر

    بسته بندی ضد میکروبی و آلودگی مواد غذایی

    استفاده از بطری‌های کاغذی تجدید پذیر

    مشکل عمده صادرات خرما؛ بازاریابی و بسته بندی نامناسب‌…

    توصیه های مهم بهداشتی در بسته بندی مواد غذایی

    شرکت های بسیار زیادی در طول سال های اخیر استفاده از پلاستیک های بازیافتی را مدنظر قرار داده اند. کوکاکولا نیز در این راستا نوآوری قابل ملاحظه ای داشته است. یکی از تعهدات اصلی کوکاکولا در این میان کاهش قابل ملاحظه‎ استفاده از پلاستیک در بسته بندی محصولاتش است بنابراین کوکاکولا در آینده فعالیت سازگار با محیط زیست بسیار بیشتری را مدنظر قرار خواهد داد.

    بسته بندی

    مقاله قبلیصدور پروانه فعالیت مرکز کارآموزی بین کارگاهی اتحادیه صنف چاپخانه داران تهران
    مقاله بعدیحادثه در چاپخانه و سقوط دو دستگاه چاپ بر اثر رانش زمین

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.