نقش موثر بسته بندی صنایع دستی در فروش و معرفی کالای هنرمندان

    0
    75
    بسته بندی

     در سالهای اخیر محصولات هنرمندان از نظر ایده ارتقا پیدا کرده و در آن خلاقیت و نوآوری وجود دارد و در بحث بسته بندی نیز اتفاقات خوبی رخ داده اما هنوز تا رسیدن به جایگاهی که باید، فاصله دارد.

    با گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خبرگزاری رضوی، عطیه غلام پور برگزیده اولین جشنواره فیروزه خراسان رضوی با با بیان اینکه طراح صنعتی و محصولات صنایع دستی فرهنگی است؛ افزود: در جشنواره فیروزه در طراحی بسته بندی صنایع دستی برای گلدان های مینا به  همراه شنانسنامه اثر و محصول حائر رتبه شدم.

    این فعال در حوزه صنایع دستی و گردشگری در خصوص طرحی که به جشنواره ارائه داده است؛ بیان کرد: بسته بندیهایی که طراحی شده یا به صورت تشریفاتی و یا اینکه مفهومی است و تلاش کردم در طراحی بسته بندی زباله تولید نکنم.

    وی با اشاره به یک دهه فعالیتش در بحث  صنایع دستی و محصولات فاخر ایرانی ؛ گفت: همکاری هایی با سازمان میراث فرهنگی در تهران و مشهد داشتم و کارگاههای تجاری سازی محصولات صنایع دستی را برگزار کردم و یکی از اتفاقات مهم آن بسته بندی صنایع دستی بود که در فروش و معرفی کالای هنرمندان بسیار موثر و تاثیر گذار است.

    بیشتر بخوانید:

    جایزه بشر دوستانه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ برای فعالان…

    غلام پور فرهنگ سازی در بسته بندی تولیدات هنرمندان را بسیار مهم دانست و گفت: خوشبختانه در یک دهه گذشته میراث فرهنگی استان در این زمینه موفق عمل کرده است اما با توجه به اینکه بسته بندی نقش مهمی در فروش محصول دارد، جای کار زیادی دارد.

    وی اظهار داشت : در سالهای اخیر محصولات هنرمندان از نظر ایده ارتقا پیدا کرده و در آن خلاقیت و نوآوری وجود دارد و در بحث بسته بندی نیز اتفاقات خوبی رخ داده اما هنوز تا رسیدن به جایگاهی که باید، فاصله دارد و باید به آن توجه داشته باشیم.

    مقاله قبلیلزوم ساماندهی به دستفروشی کتاب
    مقاله بعدیجایگاه صنعت چاپ باید توسط مسئولان شناخته شود

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.