رئیس هیات مدیره مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان گفت: همانطور که شناسنامه به فرد هویت و مدرک دانشگاهی به دانشجو اعتبار علمی میبخشد، شکل و اطلاعات بستهبندی به محصول شخصیت و اعتبار هویتی خواهد بخشید.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خبرنگار ایمنا، زهرا اسحاقیان در حاشیه گشایش دومین نمایشگاه مدیریت کسبوکار و در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در این نمایشگاه، اظهار کرد: ما بیشتر از اینکه خود را چاپخانه بدانیم، مشاور کسب و کارها میدانیم؛ کمتر صنعتی وجود دارد که صنعت چاپ را درگیر نکند.
وی ادامه داد: گاهی این ارتباط در حد بروشور و کارت ویزیت است اما گاهی محصول با بستهبندی ارائه میشود.
رئیس هیأت مدیره مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان با اشاره به رسالتهای صنعت بستهبندی، یادآور شد: اول، رساندن محصول به دست مصرفکننده و دوم، هویتبخشی به محصول؛ اطلاعاتی که درباره محصول نوشته میشود، دستگاههای نظارتی که معرفی میشوند اعتماد مصرفکننده را بالا میبرد.
بیشتر بخوانید: هارد باکس ؛ بهترین بسته بندی
اهمیت نقش بسته بندی برای کالا
وی خاطر نشان کرد: همانطور که شناسنامه به فرد هویت و مدرک دانشگاهی به دانشجو اعتبار علمی میبخشد، شکل و اطلاعات بستهبندی به محصول، شخصیت و اعتبار هویتی میبخشد.
اسحاقیان تصریح کرد: بهصورت علمی تحقیقاتی انجام شده که مشخص میکند صنعت چاپ از تحریمهای اقتصادی، ۱۱ تا ۱۵ درصد زیاد دیده است.
رئیس هیأت مدیره مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان تاکید کرد: با نوسانات بازار ارز قیمت مواد اولیه که از خارج کشور برای صنعت چاپ وارد میشود نوسان داشته اما به بنبست نخورده است.
وی بااشاره به برگزاری نمایشگاه مدیریت کسب و کار خاطرنشان کرد: برگزارکنندگان این نمایشگاه تلاش بسیار زیادی برای اجرای هر چه بهتر این نمایشگاه انجام دادند اما باید قبول کنیم اگر جنبههای مثبت را گفته و انتقاد نکنیم پیشرفتی حاصل نمیشود.
اسحاقیان بابیان اینکه باید همه با همکاری، بهدنبال رشد بگردیم تا رشد و توسعه حاصل شود، اظهار کرد: اگر ارگانها به بازخورد نمایشگاه کمک کنند، به عنوان مثال اجرای تبلیغات محیطی اجرا شود و مردم برای حضور در نمایشگاه انگیزه پیدا کنند اتفاقات مناسبی رخ خواهد داد.
وی با بیان اینکه بخش فرهنگی شهرداری نیز در این زمینه باید بهتر عمل کند، افزود: نمایشگاه فقط توسط شرکت نمایشگاهها اجرا نشود بلکه، همه شهر برای این نمایشگاه باید تلاش کنند.