رئیس هیئت‌مدیره امیر چاپ: آگروفود زمینه ساز آشنایی با بازارهای جدید است

    0
    50
    امیر چاپ

    رئیس هیئت‌مدیره امیر چاپ گفت: هدف ما از حضور در نمایشگاه آگروفود آشنایی با بازارهای جدید و معرفی برندمان بود که خوشبختانه آگروفود زمینه خوبی را برای دستیابی ما به این هدف فراهم کرد.

    ایمان امیر، رئیس هیئت‌مدیره امیر چاپ در رابطه با حضورشان در نمایشگاه آگروفود اظهار داشت: از آنجا که تاکنون بیشترین همکاری ما در زمینه صادرات با کشور افغانستان بوده است، هدف ما برای شرکت در این آوردگاه آشنایی با بازارهای جدید و معرفی برندمان بود که خوشبختانه آگروفود زمینه خوبی را برای دستیابی ما به این هدف فراهم کرد.

    وی ادامه داد: امیر چاپ تاکنون در هیچ نمایشگاهی در ایران به‌جز مشهد حضور نداشته است و این نخستین تجربه ما از حضور در نمایشگاه بین‌المللی آگروفود بود. باید بگویم تجربه خوبی بود و استقبال بازدیدکنندگان نیز از مجموعه ما خوب و قابل‌ قبول بود. به عقیده من نمایشگاه‌ های تخصصی می‌ توانند در رشد و رونق کسب‌ و کارها و معرفی برند به مشتریان بسیار تأثیرگذار باشند.

    بیشتر بخوانید: حضور چشمگیر شرکت‌های خارجی از نقاط مثبت نمایشگاه آگروفود

    گفتنی است که امیر چاپ از سال ۱۳۶۲ در حوزه تولید پلاستیک‌ های ساده آغاز به کار کرد و اکنون در زمینه بسته‌بندی و چاپ انواع پلاستیک مرتبط با مواد غذایی، صنعتی و غیره فعالیت دارد. این مجموعه سالانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن در سال صادرات دارد.

    رئیس هیئت‌مدیره امیر چاپ

    مقاله قبلیبهره برداری از کارخانه کاغذسازی در ونزوئلا در کوتاه ترین زمان
    مقاله بعدیآشنایی با فعالان صنایع غذایی در آگروفود

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.