شرکت پپسی اعلام کرد با معرفی طرح های مبتنی بر مقوای قابل بازیافت، حلقه های پلاستیکی روی بسته های نوشیدنی را در سراسر ایالات متحده و کانادا استفاده می شد، حذف خواهد کرد.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ پپسی کو اولین شرکت تولیدکننده نوشیدنی است که متعهد به تولید راه حل های کاغذی در آمریکای شمالی برای جایگزینی پلاستیک شده است. بدین صورت این شرکت که در گذشته از حلقه های پلاستیکی استفاده می کرد امروز از مقوای قابل بازیافت جدید برای بسته بندی بهره برده است.
PepsiCo از روکش های مقوایی و گیره هایی از جنس مقوای قابل بازیافت برای بسته های خود به جای حلقه های پلاستیکی سنتی استفاده کرده است. این نوع بسته بندی در مارک هایی مانند پپسی، پپسی زیرو، MTN DEW، Starry، Gatorade و غیره دیده می شود. یکی از مزیت های این بسته بندی جدید این است که به راحتی در قفسه فروشگاه ها قرار می گیرد و از مواد بازیافتی ساخته شده است.
بیشتر بخوانید: تولید پلاستیک قابل بازیافت جدید بدون استفاده از نفت خام
این نوآوری باعث می شود تا سال ۲۰۳۰ ، حدود ۵۰ درصد از استفاده پلاستیک از منابع تجدید ناپذیر در هر وعده در سراسر سبد جهانی نوشیدنی و غذاهای راحت حذف شود.
مقوای قابل بازیافت