یک تولیدکننده ماست؛ محصول خود را در بسته بندی خاص ارائه داد؛ بدین صورت که روی شیشه این ماست به جای استفاده از لیبل های مرسوم، نام گاوهایی که در تولید این ماست نقش داشتهاند نوشته شده است.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از عصر ایران روی شیشه این ماست به جای استفاده از لیبل های مرسوم، نام گاوهایی که در تولید این ماست نقش داشتهاند نوشته شده است. این بسته بندی خاص مستقیم عواطف و احساسات مخاطب را نشانه گرفته و باعث می شود که مخاطب ارتباط خوبی با محصول برقرار کند.
بیشتر بخوانید: تولید بسته بندی پایدار مواد غذایی با ضایعات درخت آووکادو
همچنین مصرفکننده حس میکند این ماست در یک مزرعه سنتی و روستایی تولید شده، جایی که همه چیز طبیعی و ارگانیک است و مزرعهدار ارتباط خوبی با دامهایش داشته، آنقدر که روی آن ها اسم های قشنگی گذاشته، پس این مزرعه جایی است گاوها دچار درد و رنجِ تولید صنعتی نمیشوند!