مدیرعامل شرکت آشنا برچسب: ارتباط موضوعی نمایشگاه‌ها، عامل ارتقا است

    0
    43
    مدیرعامل شرکت آشنا برچسب

     مدیرعامل شرکت آشنا برچسب با بیان اینکه این دوره از نمایشگاه کاغذ و مقوا به دلیل هم‌زمانی با نمایشگاه مبل رونق چندانی نداشته است، بر ارتباطات موضوعی نمایشگاه‌ها تأکید کرد.

     به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ستاد خبری هفتمین نمایشگاه کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه محمد نوریان مدیرعامل شرکت آشنا برچسب اظهار داشت: شرکت آشنا برچسب در حوزه تولید لبیل‌‌های پشت‌چسب‌دار فعالیت دارد و در این زمینه با تمامی مراکز دارویی، نفتی و صنعت خودرو همکاری می‌کند. لیبل طلاکوب، لیبل یووی برجسته و لیبل یووی شنی از جمله محصولات پربازخورد این مجموعه چاپی به شمار می‌آیند.

    وی با بیان اینکه شرکت آشنا برچسب اکنون اولین تجربه حضور در این رویداد را پشت سر گذاشته است، گفت: آوردگاه هفتم کاغذ و مقوا به نظر آن‌چنان‌که باید از لحاظ بازدیدکننده رونق چندانی نداشت. شاید یکی از دلایل آن هم‌زمان برگزار شدن دو نمایشگاه بی‌ربط ازنظر موضوعی به یکدیگر بود. خوب است که مسئولان در برنامه‌ریزی‌های خود دقت بیشتری روی این موضوع داشته باشند.

    مدیرعامل شرکت آشنا برچسب: موانعی چون تحریم و نوسانات بر سر راه تولیدکنندگان سال‌ها است که وجود دارد و از سوی هیچ دولتی ترتیب اثری برای رفع آن داده نشده است. ما از دولت کمک نمی‌خواهیم اما انتظار داریم که موانع بیشتری را بر سر راهمان قرار ندهد

    نوریان ادامه داد: علت دیگر این کم رونقی نیز ساعت برگزاری نمایشگاه بود. هشت صبح ساعتی است که حتی غرفه‌گذار هم نمی‌تواند خود را به نمایشگاه برساند و از سوی دیگر سه یا چهار بعدازظهر نیز زمان مناسبی برای تعطیل کردن نیست چراکه بازدیدکنندگان تازه در این ساعت خود را به نمایشگاه می‌رسانند.

    وی تصریح کرد: مهم‌ترین دلیل در تصمیم‌گیری ما در رابطه با حضورمان در دوره بعدی نمایشگاه‌ها بازخوردی است که از آن دریافت می‌کنیم. درصورتی‌که پس از برگزاری نمایشگاه بازار خوبی به دست آوردیم و مشتریان با ما ارتباط مؤثری برقرار کنند قطعاً در دوره آتی این رویداد نیز شرکت خواهیم کرد.

    بیشتر بخوانید: بالاترین مزیت نمایشگاه کاغذ؛ دیدار فعالان حوزه کاغذ و صنایع سلولزی

    مدیرعامل شرکت آشنا برچسب در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: موانعی چون تحریم و نوسانات بر سر راه تولیدکنندگان سال‌ها است که وجود دارد و از سوی هیچ دولتی ترتیب اثری برای رفع آن داده نشده است. ما از دولت کمک نمی‌خواهیم اما انتظار داریم که موانع بیشتری را بر سر راهمان قرار ندهد، برای مثال ما دو روز در هفته را به خاطر قطعی برق تعطیل می‌شویم اما هزینه‌هایمان مانند مالیات یا بیمه به قوت خود باقی هستند. وقتی تولید اتفاق نیفتد، تولیدکننده چگونه می‌تواند به حیاتش ادامه بدهد؟

    گفتنی است که هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه از نهم تا یازدهم مردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به برگزاری رسید.

     مدیرعامل شرکت آشنا برچسب

    مقاله قبلیمدیرعامل گروه ترام: بسته‌ بندی سفیر یک برند است
    مقاله بعدیمعرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.