نمایشگاه کاغذ و مقوا؛ رزومه‌ای قابل‌قبول

    گفت و گو با سعید سالبخش شتربانی مدیر فروش و بازاریابی شرکت بلتاش

    0
    39
    نمایشگاه کاغذ و مقوا

    مدیر فروش و بازاریابی شرکت بلتاش ضمن مثبت ارزیابی کردن همکاری‌های مابین مجریان نمایشگاه کاغذ و مقوا با غرفه‌گذاران این رویداد، روند برگزاری این نمایشگاه را رو به رشد خواند.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ستاد خبری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا، کارتن، فراورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه؛ سعید سالبخش شتربانی مدیر فروش و بازاریابی شرکت بلتاش با بیان اینکه این مجموعه در زمینه تهیه و واردات توری موردنیاز کارخانه‌های مقواسازی و کاغذسازی فعالیت دارد، در رابطه با حضور مجموعه‌اش در این رویداد گفت: شرکت بلتاش در دوره‌های گذشته به‌عنوان بازدیدکننده در این رویداد حضور داشت اما به‌صورت رسمی و به‌عنوان غرفه‌گذار این اولین دوره‌ای است که در آن شرکت می‌کنیم.

    وی ادامه داد: نمایشگاه‌هایی که در این صنعت برگزار می‌شوند هم‌زمان ارائه‌کننده تولیدات در حوزه ماشین‌آلات نیز هستند، از همین رو می‌توانند در ایجاد ارتباط میان تولیدکنندگان کاغذ و مقوا با تولیدکنندگان یا واردکنندگان ماشین‌آلات مؤثر باشند.

    این موضوع مهم‌ترین دلیلی بود که ما را برای حضور در این رویداد ترغیب کرد چراکه فکر می‌کردیم که این ارتباطات مستقیم و بدون واسطه می‌تواند باب هرچه بیشتر آشنایی ما را با فعالان حوزه کاغذ و مقوا باز کرده و زمینه‌ای برای جذب مشتریان و طبعاً خرید بیشتر ایجاد کند.

     

    کاربرد هوش مصنوعی در نمایشگاه کاغذ و مقوا

    سالبخش در رابطه با سیر تحول نمایشگاه کاغذ و مقوا اذعان داشت: همان‌طور که گفتم ما پیش‌ازاین در سه دوره از این رویداد به‌عنوان بازدیدکننده شرکت داشتیم. باید بگویم روند رشد نمایشگاه ازنظر افزایش تعداد غرفه‌ها قابل‌قبول بود اما به‌هرحال برای هر تولیدکننده یا واردکننده‌ای حضور در نمایشگاه با هدف جذب مشتریان بیشتر است. به نظرم این رویداد با رزومه قابل‌قبولی که در این ادوار پیدا کرده است باید بتواند شرایط بهتری را برای شرکت‌کنندگان از منظر بازاریابی و فروش فراهم کند.نمایشگاه کاغذ و مقوا

    بیشتر بخوانید: ثبات قیمت کاغذ در بازار

    وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: خوشبختانه مجریان نمایشگاه تا به امروز همکاری خوبی با غرفه‌گذاران داشته‌اند و هماهنگی‌های لازم را بی‌کم و کاست به انجام رسانده‌اند که نشان از دید حرفه‌ای آن‌ها به مقوله برگزاری رویدادی تخصصی با هدف بازاریابی و بازارسازی است. یک موضوع دیگر که در این رویداد برای ما قابل‌توجه بود برگزاری کارگاه آموزشی در رابطه با کاربرد هوش مصنوعی در صنعت کاغذ و سلولزی پیش از برگزاری نمایشگاه بود که به نظرم خیلی مفید آمد. ادامه یافتن چنین اتفاقاتی می‌تواند به بهتر برگزار شدن نمایشگاه و مفید بودن آن کمک شایانی کند.

    گفتنی است که هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فراورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه از ۹ تا ۱۲ مردادماه در مرکز دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.

    نمایشگاه کاغذ و مقوا

    مقاله قبلیبازرگانی سویدا دیموند نوین؛ انتخاب بهترین‌ها، منتخب برترین‌ها
    مقاله بعدیراه های کپی برداری از برند

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.