موفقیت دولت سیزدهم در حوزه کاغذ

    گفت و گو با سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا 

    0
    56
    صنایع بسته‌ بندی؛ تب‌سنج اقتصاد روغنی

    رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا معتقد است؛ کارنامه دولت سیزدهم در حوزه کاغذ به‌ویژه خودکفایی کاغذ، کارنامه موفقی بود، دولت سیزدهم بیشترین وقت، امکان و توانمندی خود را در حوزه کاغذ تحریر گذاشت.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا؛ ابوالفضل روغنی گلپایگانی با تسلیت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، گفت: رئیس‌جمهور شهید مرد پُرکار، پُرتلاش و صادقی بود که در طول سه سال حضورش در راس دولت سیزدهم، همواره اقدامات ارزشمند و اثرگذاری انجام داد.

    وی با اشاره به اهمیت ارتباط با فعالان اقتصادی از دیدگاه آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی افزود: ایشان در روزهایی که کاندیدای ریاست جمهوری بودند به اتاق بازرگانی آمدند و در دیدار با فعالان این اتاق عنوان کردند که «من می‌خواهم با فعالان اقتصادی ارتباط مستمر داشته باشم تا بتوانیم با کمک همدیگر نیازمندی‌های کشور را سامان دهیم.»

    روغنی با بیان اینکه کارنامه دولت سیزدهم در حوزه کاغذ به‌ویژه خودکفایی کاغذ، کارنامه موفقی بود، ادامه داد: دولت سیزدهم بیشترین وقت، امکان و توانمندی خود را در حوزه کاغذ تحریر گذاشت و کارها را به سمتی برد که اکنون در زمینه تولید کاغذ کتاب درسی به خودکفایی رسیده‌ایم.

    وی ادامه داد: می‌توانم بگویم در هیچ دولتی به این اندازه برای کاغذ وقت نگذاشته شده بود و این نخستین‌بار بود که به‌طور جدی از تولید کاغذ و صنعت نشر حمایت شد.

    روغنی با بیان اینکه کارگروه کاغذ و نشر ذیل تاکیدات و هدایت و راهبری آیت‌الله رئیسی شکل گرفت، عنوان کرد: جلسات کارگروه با ریاست معاون اول رئیس‌جمهور، مسئولان عالی‌رتبه کشور و جمع گسترده فعالان این حوزه برگزار می‌شد و همه جلسات نتایج خوب و قابل تاملی در برداشت.

    بیشتر بخوانید: تلاش‌ دولت سیزدهم در تولید کاغذ و ثمرات آن در آتیه

    رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا با اشاره به اهمیت موضوع کاغذ و خودکفایی آن برای رئیس‌جمهور شهید، توضیح داد: اگر بخواهیم نمره‌ای در حوزه کاغذ به دولت سیزدهم بدهیم، این نمره قابل قبول و قابل احترام است، چون شاهد بودیم که دولتمردان برای آن وقت گذاشتند تا هم از تولید حمایت شود و هم اینکه بتوانیم نیازمندی داخل را برطرف کنیم.

    حوزه کاغذ

    مقاله قبلیچاپ دیجیتال، یک مفهوم یا یک فن‌آوری؟
    مقاله بعدیهمسویی دارایی‌ های نامشهود با استراتژی (بخش اول)

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.