دومین نشست آسیب شناسی بخش فعالان برتر جشنواره ملی صنعت چاپ برگزار شد

    0
    48
    دومین نشست آسیب شناسی بخش فعالان برتر جشنواره ملی صنعت چاپ

    دومین نشست آسیب شناسی بخش فعالان برتر جشنواره ملی صنعت چاپ در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ به صورت برخط برگزار شد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری جشنواره ملی صنعت چاپ، دومین نشست آسیب شناسی بخش فعالان برتر این جشنواره در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور کارشناسان، مدیران استانی و برخی از اتحادیه ها و نهادهای مرتبط استانی و مسئولین ستاد مرکزی برگزاری جشنواره به صورت برخط برگزار شد.

    در ابتدای دومین نشست آسیب شناسی بخش فعالان برتر جشنواره ملی صنعت چاپ، محسن یگانه کاری دبیر بیست و چهارمین جشنواره چاپ به تشریح هدفِ برگزاری این نشست پرداخت و سؤالاتی در خصوص جشنواره های استانی به صورتی که هم اکنون برگزار می شود، مطرح کرد. سپس ضمن تشریح هر یک از سؤالات، به فرایند برگزاری جشنواره های استانی پرداخت.

    سؤالات مطرح شده دبیر جشنواره به این قرار است:  ۱. عنوان جشنواره های استانی مناسب است؟ ۲. ساختار جشنواره ها مناسب است؟ ۳. مراسم اختتامیه مناسب است؟ ۴. جوایز و هدایای در نظر گرفته شده مناسب است؟ مخاطب بالفعل و بالقوه این جشنواره چه کسانی می توانند باشند؟ ۵.  به نظر شما هدف از برگزاری این جشنواره چیست؟ ۶. به نظر شما مأموریت این جشنواره چیست؟

    بیشتر بخوانید: برگزاری نشست آسیب شناسی بخش فعالان برتر در جشنواره ملی صنعت چاپ

    در ادامه کارشناسان و صاحب نظران استان ها در پاسخ به سؤالات به بیان دیدگاه ها و نظرات پرداختند و با تأکید بر نقاط قوت و ضعف جشنواره های استانی به نکاتی در راستای روند هرچه بهتر امور نیز اشاره کردند.

    در پایان یگانه کاری به جمع بندی نظرات و پیشنهادهای کارشناسان استان ها پرداخت و تأکید کرد این پیشنهادها بررسی و در صورت امکان به اجرا در خواهد آمد.

    دومین نشست آسیب شناسی بخش فعالان برتر جشنواره ملی صنعت چاپ

    مقاله قبلیشفاف سازی تعاونی چاپخانه داران تهران در مسئله پلمب و تخلیه اتحادیه
    مقاله بعدیارشاد و صمت پیگیر تکمیل کارخانه کاغذ زاگرس

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.