حضور «مرکب احبار» در دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران

    0
    73
    مرکب احبار

    شرکت تولیدی مرکب احبار زیرمجموعه گروه «القریر»، یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید ملزومات چاپ خاورمیانه در دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران حضور دارد.

    مرکب احبار عابدینبه گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران، بابک عابدین رئیس دومین نمایشگاه‌ آینده چاپ ایران با اشاره به مذاکره با گروه بازرگانی «القریر» امارات، گفت: این گروه یکی از بزرگ ترین مجموعه‌ های فعال در زمینه تولید مرکب خاورمیانه است و طی مذاکرات صورت گرفته، اهمیت بازار ایران را در مجاورت با کشور دوست و همسایه امارات تشریح کردیم.

    رئیس دومین نمایشگاه‌ آینده چاپ ایران افزود: در این راستا یکی از کمپانی‌ های این گروه به نام شرکت تولیدی «مرکب احبار» در دومین نمایشگاه ایفپکس حضور خواهد داشت و محصولات خود را در عرضه می‌کند.

    مرکب احبارتولیدات شرکت تولیدی «مرکب احبار»

    عابدین با اشاره به محصولات این مجموعه، عنوان کرد: شرکت تولیدی «مرکب احبار» در زمینه تولید مرکب‌ های پایه حلال و پایه آب، و محصولاتی که در چاپ کارتن و فلکسو کارتن استفاده می‌شود، فعال است. این شرکت همچنین در حوزه مرکب‌ های فلکسو پایه حلال برای چاپخانه‌‌ های انعطاف‌ پذیر و تولیدات مرکب افست فعالیت دارد.

    وی تاکید کرد: طی مذاکراتی که با مدیران شرکت تولیدی «مرکب احبار» داشتیم مطلع شدیم که بازار ایران برایشان مهم است؛ بنابراین به این نتیجه رسیدند که با حضور در ایفپکس می‌توانند ارتباط خوبی با جامعه هدف یعنی چاپخانه‌داران بخش کارتن و چاپ انعطاف‌پذیر ایران داشته باشند.

    عابدین در انتها از همه تولیدکنندگان کارتن و لفاف انعطاف‌پذیر در بخش فلکسو دعوت کرد تا با حضور در دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران، از محصولات این شرکت معتبر اماراتی بازدید کنند.

    دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران از ۲۰ تا ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاهی ایران‌مال برگزار خواهد شد.

    مقاله قبلیگرانی کاغذ عامل پایین بودن تیراژ چاپ کتاب‌
    مقاله بعدیروندها و پیش‌بینی بازار پلاستیک های زیست‌ تخریب‌‌‌پذیر تا سال ۲۰۲۹

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.