مدیر بازرگانی مجموعه ریما پک گفت: رتبه بندی مجموعه های چاپی بر اساس تعداد و سال ماشینآلات، تعداد نفرات انسانی، گردش مالی سالیانه و همچنین سابقه آنها میتواند در تنظیم نرخ نامه های ردهبندی شده و متناسب برای آن ها تأثیر بسزایی داشته باشد.
امیرمحمد صالحی مدیر بازرگانی مجموعه ریما پک در گفت و گو با چاپ و نشر آنلاین دربارخ نرخ نامه صنعت چاپ اظهار داشت: آنچه مسلم است مشتریان در تمام سطوح ارائه محصولات و خدمات، متناسب با انتظار مورد مصرفشان دستهبندی می کنند؛ مثلاً کیفیت یک مداد رنگی با قیمتی مشخص ازنظر یک عده خوب و ازنظر عده دیگری بد است که هر دوی اینها نشاندهنده میزان شناخت مصرفکننده متناسب با سطح موردنیاز و استفاده از آن است. ذات وجود نرخ نامه حرکت بسیار خوبی است زیرا مجموعههای مختلف با توجه به سطح امکانات و میزانی که می توانند پاسخگوی نیازهای مشتریانشان باشند، خودشان را ارزیابی میکنند و قیمتی متعارف را نسبت به تعرفه های اعلام شده پیشنهاد میدهند.
مدیر بازرگانی مجموعه ریما پک: با توجه به میزان تورم و همچنین تلورانس قیمت دلار در بازار آزاد ممکن است تهیه یک نرخ نامه در طی سال کفایت نکند
وی در خصوص اجرایی شدن نرخ نامه مصوب توسط اتحادیه های سراسر کشور گفت: باید بگویم با توجه به تنوع سلایق و ارائه پیشنهاد قیمت و همچنین گوناگونی امکانات، مجموعهها لازم است بهصورت جداگانه میزان انطباق خودشان را با شرایط پایهای نرخنامه تنظیم شده، موردبررسی قرار بدهند و با ارزیابی درستی از خود نسبت به اجرایی شدن نرخ نامه در مجموعه خود تلاش کنند.
صالحی ادامه داد: با توجه به میزان تورم و همچنین تلورانس قیمت دلار در بازار آزاد ممکن است تهیه یک نرخ نامه در طی سال کفایت نکند و نیازمند بازنگری در بازه زمانی کمتر را داشته باشد تا همکاران عزیز تمایل و رضایت بیشتری در اجرای پروژه های چاپی خود منطبق با نرخ نامه داشته باشند.
بیشتر بخوانید: رئیس هیئتمدیره شرکت چاپ و نشر گلرو: ضمانت اجرایی برای نرخ نامه لازم است
مدیر بازرگانی ریما پک در پایان پیشنهاد کرد: رتبه بندی مجموعه های چاپی بر اساس تعداد و سال ماشینآلات، تعداد نفرات انسانی، گردش مالی سالیانه و همچنین سابقه آنها میتواند در تنظیم نرخ نامه های ردهبندی شده و متناسب برای آن ها تأثیر بسزایی داشته باشد.
مدیر بازرگانی مجموعه ریما پک