مدیرعامل مجموعه منگرافیک گفت: یکی از کارهایی که مجریان برگزاری این آوردگاه باید در سالهای آتی به آن بیشتر بها دهند، بحث تبلیغات است. در فضای شهری و حتی در ایران مال نیاز به تبلیغات بیشتر کاملاً احساس میشد.
مجید هاشمیصبور مدیرعامل مجموعه منگرافیک است. این مجموعه با محصولاتی چون مرکبهای کالرمکس، یووی، طلا و نقره در آوردگاه حضور پیدا کرده است. همچنین زینک یکی از محصولات جدیدی است که منگرافیک در این نمایشگاه ارائه کرده است.
مدیرعامل مجموعه منگرافیک: تعداد بازدیدکنندگان بیشتر از دوره قبل بود
وی درباره کیفیت برپایی دومین دوره آوردگاه ایفپکس اظهار داشت: مکان برپایی نمایشگاه خوب بود و نسبت به دوره قبل بازدیدکنندگان زیادتر شده بودند، مسلماً شروع هر کاری کمی سخت است و زمان میبرد تا این رویداد به جایگاه و موقعیت اصلیاش دست پیدا کند.
مدیرعامل مجموعه منگرافیک افزود: یکی از کارهایی که مجریان برگزاری این آوردگاه باید در سالهای آتی به آن بیشتر بها دهند، بحث تبلیغات است. در فضای شهری و حتی در ایران مال نیاز به تبلیغات بیشتر کاملاً احساس میشد.
بیشتر بخوانید:مدیرعامل شرکت پوشش سلولز آرتان: ایفپکس، نمایشگاهی موفق است
هاشمیصبور بیان داشت: به دلیل مشکلاتی که در کشور وجود دارد شرکتکنندگان خارجی نتوانسته بودند دستگاههای جدیدی را برای عرضه به نمایشگاه وارد کنند. با اینهمه ما چندین شرکتکننده خارجی داشتیم و توانستیم تعاملات خوبی با آنها برقرار کنیم.