مدیرعامل مجموعه من‌گرافیک: ایفپکس نیاز به تبلیغات بیشتر دارد

    0
    52
    مدیرعامل مجموعه من‌گرافیک

    مدیرعامل مجموعه من‌گرافیک گفت: یکی از کارهایی که مجریان برگزاری این آوردگاه باید در سال‌های آتی به آن بیشتر بها دهند، بحث تبلیغات است. در فضای شهری و حتی در ایران مال نیاز به تبلیغات بیشتر کاملاً احساس می‌شد.

    مجید هاشمی‌صبور مدیرعامل مجموعه من‌گرافیک است. این مجموعه با محصولاتی چون مرکب‌های کالرمکس، یووی، طلا و نقره در آوردگاه حضور پیدا کرده است. همچنین زینک یکی از محصولات جدیدی است که من‌گرافیک در این نمایشگاه ارائه کرده است.

    مدیرعامل مجموعه من‌گرافیک: تعداد بازدیدکنندگان بیشتر از دوره قبل بود

    وی درباره کیفیت برپایی دومین دوره آوردگاه ایفپکس اظهار داشت: مکان برپایی نمایشگاه خوب بود و نسبت به دوره قبل بازدیدکنندگان زیادتر شده بودند، مسلماً شروع هر کاری کمی سخت است و زمان می‌برد تا این رویداد به جایگاه و موقعیت اصلی‌اش دست پیدا کند.

    مدیرعامل مجموعه من‌گرافیک افزود: یکی از کارهایی که مجریان برگزاری این آوردگاه باید در سال‌های آتی به آن بیشتر بها دهند، بحث تبلیغات است. در فضای شهری و حتی در ایران مال نیاز به تبلیغات بیشتر کاملاً احساس می‌شد.

    بیشتر بخوانید:مدیرعامل شرکت پوشش سلولز آرتان: ایفپکس، نمایشگاهی موفق است

    هاشمی‌صبور بیان داشت: به دلیل مشکلاتی که در کشور وجود دارد شرکت‌کنندگان خارجی نتوانسته بودند دستگاه‌های جدیدی را برای عرضه به نمایشگاه وارد کنند. با این‌همه ما چندین شرکت‌کننده خارجی داشتیم و توانستیم تعاملات خوبی با آن‌ها برقرار کنیم.

    مقاله قبلیرئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران:برخی سامانه‌ها تسهیلگر تولید نیستند
    مقاله بعدیمساعدت ویژه در خصوص تأمین کاغذ نشریات انجام شود

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.