مدیرعامل بازرگانی باتیس: دروپا بزرگ‌ ترین رویداد چاپی جهان است

    0
    49
    مدیرعامل بازرگانی باتیس

    مدیرعامل بازرگانی باتیس معتقد است که دروپا بزرگ‌ ترین رویداد چاپی جهان است و برای هرکس که در هر زمینه از صنعت چاپ و بسته‌بندی فعالیت دارد فرصتی بسیار مغتنم برای آشنایی با آخرین تغییر و تحولات تکنولوژیکی و علمی است.

    دروپا 2024 مدیرعامل بازرگانی باتیسنوید تربت اصفهانی مدیرعامل بازرگانی باتیس در گفت و گو با خبرنگار چاپ و نشر آنلاین اظهار داشت: دروپا بزرگ‌ترین رویداد در حوزه‌های مختلف چاپی در جهان است. این رویداد برای هرکس که در هر زمینه از صنعت چاپ و بسته‌بندی فعالیت دارد فرصتی بسیار مغتنم برای آشنایی با آخرین تغییر و تحولات تکنولوژیکی و علمی به حساب می‌آید.

    وی ادامه داد: آنچه در این رویداد بیش از همه برای من جالب‌توجه بود، پیشرفت تکنولوژی و فاصله‌ای است که میان ما و کشورهای پیشرفته در بخش‌های مختلف به‌ویژه حوزه ماشین‌آلات ایجاد شده است. باید گفت نمایشگاه دروپا به دلیل وقفه هشت‌ساله‌ای که در برگزاری‌اش ایجادشده بود از نظر تکنولوژیک، به‌ویژه در بخش دیجیتال بسیار قوی ظاهر شد.

    مدیرعامل بازرگانی باتیس: نمایشگاه دروپا به معنای واقعی بین‌المللی است و تنها محدود به دیدوبازدید نمی‌ شود بلکه مبادله اطلاعات، تجارت و آشنایی با تکنولوژی روز جهان پایه‌های اصلی آن را تشکیل می‌دهند که امیدوارم به‌عنوان سرمشقی برای مجریان نمایشگاه‌های داخلی عمل کند

    مدیرعامل بازرگانی باتیس تصریح کرد: حضور در این رویداد برای من به‌شخصه حسرتی عمیق را به دنبال داشت از این نظر که چرا کشور ما باید با وجود قدمتی که در چاپ دارد و با وجود همه ظرفیت‌ها و متخصصانی که در آن حضور دارند تا این اندازه با تکنولوژی روز فاصله گرفته باشد. به‌روزترین ماشین چاپ کشور ما شاید به هشت سال پیش بازگردد و این یک اعلان خطر بزرگ است. به‌هرحال حضور در نمایشگاه به‌رغم همه حسرت‌هایی که برایم به همراه داشت، موجب توسعه فردی بنده از منظر آگاهی از اتفاقات جدید دنیای چاپ شد.

    بیشتر بخوانید: مدیرعامل گروه بازرگانی باتیس: بهبود اقتصاد کشور در گرو تصمیمات کلان دولتی است

    اصفهانی در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه دروپا می‌توانست مانند نمایشگاه‌هایی که در ایران برگزار می‌شود شامل حضور حداکثری غرفه‌گذاران آلمانی باشد اما مشارکت جدی کشورهای مختلف نشان‌دهنده کلیت اتفاقات اقتصادی و بازرگانی در سطح جهان است که این موضوع به نظریه دهکده جهانی بسیار نزدیک است. این نمایشگاه به معنای واقعی بین‌المللی است و تنها محدود به دیدوبازدید نمی‌شود بلکه مبادله اطلاعات، تجارت و آشنایی با تکنولوژی روز جهان پایه‌های اصلی آن را تشکیل می‌دهند که امیدوارم به‌عنوان سرمشقی برای مجریان نمایشگاه‌های داخلی عمل کند.

    مقاله قبلیمبانی طراحی بسته‌ بندی (بخش اول)
    مقاله بعدیبهره برداری از کارخانه کاغذ سنگی اسدآباد منتفی شد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.