مدیر مجموعه چاپی دوران: برگزاری نمایشگاه، کمک به رونق کسب و کار است

    0
    45
    مجموعه چاپی دوران

     مدیر مجموعه چاپی دوران گفت: نمایشگاه ها فضای بسیار مناسبی برای ایجاد ارتباط هستند. بنده با حضور در نمایشگاه تهران پی به اهمیت حضور چنین رویدادهایی بردم و امسال نیز برای کسب تجربه در آوردگاه شیراز شرکت کرده ام.

    علی‌رضا ایزدفرد مدیر مجموعه چاپی دوران که اولین  تجربه حضور در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و بسته‌بندی پشت سر گذارده در گفت و گو با چاپ و نشر آنلاین درباره چگونگی برپایی این نمایشگاه بیان داشت: بنده با هدف کسب تجربه و آشنایی با برندهای مطرح در این آوردگاه حضور یافته‌ام.

    مجموعه چاپی دوران: برگزاری نمایشگاه ها در فواصل اندک

    وی در ادامه افزود: یکی از دلایلی که بنده را ترغیب به حضور در نمایشگاه شیراز کرد آن بود که امسال در آوردگاه تهران شرکت داشتم و متوجه شدم که رویدادهایی این‌چنینی تا حد بسیار زیادی در برقراری ارتباط میان تولیدکنندگان مؤثر هستند.

    بیشتر بخوانید: مدیر «آقای پرچم»: نمایشگاه، فرصتی برای کسب تجربه است

    ایزدفرد اظهار داشت: نمایشگاه شیراز امسال بعد از چهار سال وقفه برگزار شد؛ به نظر بنده بهتر است چنین رویدادهایی با وقفه کمتر و زودبه‌زود برپا شوند چراکه می‌توانند در شکل‌گیری رقابت و ایجاد رونق اقتصادی نقش محوری و مؤثری ایفا کنند.

    مقاله قبلیدیدار مسئولان ارشاد با برگزیدگان مسابقات آثار چاپی جشنواره ملی صنعت چاپ
    مقاله بعدیمدیر فروش سالنامه جهان‌نما: تبلیغات محیطی و موفقیت در جذب مشتری

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.