مدیر فنی قالب سازی ابتکار گفت: گفت و گوهایی که با همکاران و مشتریان در نمایشگاه صورت میگیرد باعث میشود تا بتوانیم نقاط قوت و ضعف کارمان را بهتر بشناسیم و در جهت ارتقا محصولات خود اقدام کنیم.
محسن کریمی؛ مدیر فنی و از شرکای قالب سازی ابتکار است. این مجموعه ارائهدهنده خدمات مشاورهای پیش از طراحی و چاپ، ارائهدهنده خدمات نصب کلیشه برجسته با قابلیت جابجایی بهمنظور تنظیم با فرم چاپی همزمان با قالب و یا مجزا از قالب با دو روش اسید کاری و سیانسی با ویژگیهای متفاوت است. وی درباره حضور مجموعهاش در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بینالمللی چاپ، بستهبندی و ماشینآلات وابسته بیان داشت: ما سالهای زیادی است که در این آوردگاه حضور پیدا کردهایم؛ مخاطبان ما بیش از همه غرفهدارانی هستند که در نمایشگاه حضور مییابند.
وی در ادامه افزود: دید و بازدیدهایی که در این آوردگاه انجام میشود و گفتوگوهایی که با همکاران و مشتریان صورت میگیرد باعث میشود تا ما بتوانیم نقاط قوت و ضعف کارمان را بهتر بشناسیم و در جهت ارتقا محصولات خود اقدام کنیم. برقراری ارتباط یکی از مهمترین دلایل ما برای حضور در چنین آوردگاههایی است.
بیشتر بخوانید: مدیر مجتمع چاپ مهیار: مسئولان نمایشگاه و غرفه گذاران ساکنان یک کشتی هستند
مدیر فنی قالب سازی ابتکار بیان داشت: ما در دورههای اخیر نمایشگاه به علت همهگیری کرونا حضور فیزیکی نداشتیم و غرفهی ابتکار بیشتر شکل یک ویترین برای ارائهی نمونه کارها را داشت اما امسال توانستیم حضور بهتر و پررنگتری را تجربه کنیم و در نحوه معرفی کردن و ارائه محصولات خود به فعالان رسته چاپ توفیق بیشتری کسب کنیم؛ با این همه یکی از مهم ترین معضلاتی که ما در این آوردگاه با آن روبرو شدیم مسئله هزینه های شرکت در نمایشگاه بود؛ هزینه های ما نسبت به سال گذشته با یک سیر صعودی معتنابه همراه شد که فشار مضاعفی را به ما تحمیل کرد.