نمایشگاه آینده چاپ ایران؛ بارانداز صادرات صنعت چاپ ایران

    گفت و گو با مجید محمدخانی، مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت تجارت ایران مال

    0
    67
    افزایش فعالیت صادراتی در حوزه چاپ نمایشگاه آینده چاپ ایران

    مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت تجارت ایران مال معتقد است؛ نمایشگاه آینده چاپ همانطور که از عنوانش مشخص است، آتیه خوب و آینده روشنی دارد و می‌تواند باراندازی برای صادرات صنعت چاپ ایران و کمکی شایان به تولیدات داخلی باشد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایران اکونومیست، مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت تجارت ایران مال با اشاره به برگزاری این رویداد در دی ماه سال ۱۴۰۱، گفت: ستاد اجرایی نمایشگاه، در نخستین تجربه برگزاری IFPEX تاکنون به صورت مقتدرانه و قوی عمل کرده‌اند و برنامه‌های نمایشگاهی ویژه‌ای را تدارک دیده‌اند؛ بنابراین در انتظار یک رویداد متفاوت و موثر هستیم.

    مجید محمدخانی در گفت و گو با ایران اکونومیست با اشاره به حمایت اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران از این رویداد، ادامه داد: شرکت سایان ایمان، مجری برگزاری IFPEX تا به امروز به صورت حرفه‌ای و در بازه‌های زمانی درست و مناسب روند اطلاع‌رسانی و جذب برندهای مقتدر این صنعت را مدیریت کرده‌ است. من تجربه حضور در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی زیادی را دارم و به‌نظرم سبک برگزاری این نمایشگاه، مبتنی بر ساختاری موفق و جذاب است.

    محمدخانی با بیان اینکه اقدامات صورت‌گرفته تا اینجای کار، به مراتب بیشتر از توقعی است که می‌توان از نخستین دوره برگزاری یک نمایشگاه تخصصی داشت، عنوان کرد: نمایشگاه آینده چاپ ایران تا امروز کارنامه روشنی داشته است و امیدوارم در سال‌های آتی نیز شاهد توسعه و موفقیت هرچه بیشتر آن باشیم.

    وی همچنین درباره نحوه معرفی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه نیز توضیح داد: در این حوزه نیز مدیران برگزاری نمایشگاه تاکنون به خوبی عمل کرده‌اند و شاهد تبلیغات گسترده این رویداد در رسانه‌ها، سطح شهر و فضای مجازی هستیم که نسبت به بازه زمانی یک ماهه پیش رو، می‌توان نتایج موثری را برای آن پیش‌بینی کرد.

    نمایشگاه آینده چاپ ایرانمحمدخانی به مشارکت و حمایت گسترده انجمن‌ها، سندیکاها و تشکل‌های تخصصی حوزه چاپ و صنایع وابسته اشاره کرد و گفت: تشکل‌های حاضر در این نمایشگاه، همگی با این رویداد ارتباط مستقیم دارند و حضور هر یک از آن‌ها به پربار شدن آن کمک می‌کند.

    وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های مجموعه نمایشگاهی ایران مال، گفت: شکی نداشته باشید که نمایشگاه آینده چاپ ایران در محیطی متفاوت و بی‌نظیری برگزار خواهد شد؛ به طوری که نمونه آن در ایران نیست، تمام ساختار آن جدید و با کاربردهای تخصصی مثل برگزاری کنگره‌ها و نشست‌های تخصصی است.

    مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت تجارت ایران مال همچنین با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه در شرایط کنونی یک اقدام مثبت است، عنوان کرد: معتقدم نمایشگاه آینده چاپ ایران همانطور که از عنوانش مشخص است، آتیه خوب و آینده روشنی دارد و می‌تواند باراندازی برای صادرات صنعت چاپ ایران و کمکی شایان به تولیدات داخلی باشد.

    محمدخانی همچنین اشتغال‌زایی را از نتایج این رویداد اقتصادی ویژه دانست و گفت: صنایع مختلفی به چاپ وابسته هستند و اگر تولید و اشتغال در این صنعت توسعه پیدا کند، هر یک از این بخش‌ها نیز رونق پیدا خواهند کرد.

    بیشتر بخوانید: نمایشگاه آینده چاپ ایران و برگزاری ۳ کارگاه آموزشی تخصصی

    وی تاکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتاق بازرگانی ایران حامیان معنوی برگزاری نمایشگاه هستند، از آنجایی که این نهادهای تخصصی به صورت مستقیم با بدنه صنف در ارتباط هستند، حمایت و حضور آن‌ها در این رویداد به رونق تولید و صادرات در چاپ و بسته‌بندی کمک می‌کند.

    نمایشگاه آینده چاپ ایران  ۲۰ تا ۲۳ دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار خواهد شد.

    مقاله قبلیصنعت ماشین سازی در ایران رشد فزاینده و فرا کشوری داشته است
    مقاله بعدیتاثیر سامانه خرید از کتاب فروشی بر تقویت اقتصاد نشر کتاب

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.