مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت تجارت ایران مال معتقد است؛ نمایشگاه آینده چاپ همانطور که از عنوانش مشخص است، آتیه خوب و آینده روشنی دارد و میتواند باراندازی برای صادرات صنعت چاپ ایران و کمکی شایان به تولیدات داخلی باشد.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایران اکونومیست، مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت تجارت ایران مال با اشاره به برگزاری این رویداد در دی ماه سال ۱۴۰۱، گفت: ستاد اجرایی نمایشگاه، در نخستین تجربه برگزاری IFPEX تاکنون به صورت مقتدرانه و قوی عمل کردهاند و برنامههای نمایشگاهی ویژهای را تدارک دیدهاند؛ بنابراین در انتظار یک رویداد متفاوت و موثر هستیم.
مجید محمدخانی در گفت و گو با ایران اکونومیست با اشاره به حمایت اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بستهبندی ایران از این رویداد، ادامه داد: شرکت سایان ایمان، مجری برگزاری IFPEX تا به امروز به صورت حرفهای و در بازههای زمانی درست و مناسب روند اطلاعرسانی و جذب برندهای مقتدر این صنعت را مدیریت کرده است. من تجربه حضور در نمایشگاههای معتبر داخلی و خارجی زیادی را دارم و بهنظرم سبک برگزاری این نمایشگاه، مبتنی بر ساختاری موفق و جذاب است.
محمدخانی با بیان اینکه اقدامات صورتگرفته تا اینجای کار، به مراتب بیشتر از توقعی است که میتوان از نخستین دوره برگزاری یک نمایشگاه تخصصی داشت، عنوان کرد: نمایشگاه آینده چاپ ایران تا امروز کارنامه روشنی داشته است و امیدوارم در سالهای آتی نیز شاهد توسعه و موفقیت هرچه بیشتر آن باشیم.
وی همچنین درباره نحوه معرفی و اطلاعرسانی نمایشگاه نیز توضیح داد: در این حوزه نیز مدیران برگزاری نمایشگاه تاکنون به خوبی عمل کردهاند و شاهد تبلیغات گسترده این رویداد در رسانهها، سطح شهر و فضای مجازی هستیم که نسبت به بازه زمانی یک ماهه پیش رو، میتوان نتایج موثری را برای آن پیشبینی کرد.
محمدخانی به مشارکت و حمایت گسترده انجمنها، سندیکاها و تشکلهای تخصصی حوزه چاپ و صنایع وابسته اشاره کرد و گفت: تشکلهای حاضر در این نمایشگاه، همگی با این رویداد ارتباط مستقیم دارند و حضور هر یک از آنها به پربار شدن آن کمک میکند.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیتهای مجموعه نمایشگاهی ایران مال، گفت: شکی نداشته باشید که نمایشگاه آینده چاپ ایران در محیطی متفاوت و بینظیری برگزار خواهد شد؛ به طوری که نمونه آن در ایران نیست، تمام ساختار آن جدید و با کاربردهای تخصصی مثل برگزاری کنگرهها و نشستهای تخصصی است.
مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت تجارت ایران مال همچنین با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه در شرایط کنونی یک اقدام مثبت است، عنوان کرد: معتقدم نمایشگاه آینده چاپ ایران همانطور که از عنوانش مشخص است، آتیه خوب و آینده روشنی دارد و میتواند باراندازی برای صادرات صنعت چاپ ایران و کمکی شایان به تولیدات داخلی باشد.
محمدخانی همچنین اشتغالزایی را از نتایج این رویداد اقتصادی ویژه دانست و گفت: صنایع مختلفی به چاپ وابسته هستند و اگر تولید و اشتغال در این صنعت توسعه پیدا کند، هر یک از این بخشها نیز رونق پیدا خواهند کرد.
بیشتر بخوانید: نمایشگاه آینده چاپ ایران و برگزاری ۳ کارگاه آموزشی تخصصی
وی تاکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتاق بازرگانی ایران حامیان معنوی برگزاری نمایشگاه هستند، از آنجایی که این نهادهای تخصصی به صورت مستقیم با بدنه صنف در ارتباط هستند، حمایت و حضور آنها در این رویداد به رونق تولید و صادرات در چاپ و بستهبندی کمک میکند.