شرکت بازرگانی هوورز؛ لزوم حمایت از واردکنندگان در رویدادهای نمایشگاهی

    0
    50
    شرکت بازرگانی هوورز

    روایت مدیر شرکت بازرگانی هوورز از سی امین نمایشگاه IPP

    مدیر شرکت بازرگانی هوورز ضمن بیان اینکه نمایشگاه چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته موسوم به ایران پرینت پک نیازمند به تبلیغات و اطلاع رسانی بیشتری است، اظهار داشت که بخشی از برنامه ریزی مجریان نمایشگاه باید به حمایت از واردکنندگان در عرصه های مختلف صنعت چاپ باشد. 

    به گزارش چاپ و نشرآنلاین، محمد کربلایی مدیرعامل شرکت بازرگانی هوورز درباره سی‌امین دوره نمایشگاه IPP بیان داشت: به نظر من نمایشگاه در این دوره تبلیغات قوی و خوبی نداشت؛ حتی یک بنر هم در سطح شهر به چشم نمی‌آمد. این آوردگاه یک رویداد قدمت‌دار است؛ بااین‌همه در حد انتظار نبود. نوع برنامه‌ریزی و طرز برخورد مجریان در حد یک رویداد ۳۰ ساله نبود.

    مدیر شرکت بازرگانی هوورز در ادامه بیان داشت: گویی غرفه‌دار بیشتر برای این عزیزان یک مشتری است تا یک همکار و هم‌صنف. برنامه‌ریزی‌ها برای غرفه‌داران مناسب نبود؛ ما انتظار برخوردهای مؤدبانه‌تری از مسئولان داشتیم.

    کربلایی افزود: به نظر می‌رسد مسئولان بیشتر به فکر مسائل مادی هستند تا ایجاد تعامل و درست کردن بستر تجارت؛ این دوستان اگر بخواهند اهداف و برنامه‌هاشان را مکتوب کنند مشخص خواهد شد که تنها به کمیت اهمیت می‌دهند اما در مورد بالا بردن کیفیت‌ها برنامه‌ای ندارند. ما نیاز به نظارت داریم؛ باید یک هیئت ناظر از چاپخانه‌داران مطرح  ایجاد کنیم تا با نظارت ضعف‌ها را برطرف کنند.

    شرکت بازرگانی هوورزکربلایی بیان داشت: دو روز ابتدایی نمایشگاه خوب نبود؛ باید دید چرا برنامه‌ها جوری شده که کیفیت روزهای آغازین پایین است. مسئول نمایشگاه باید بتواند از برنامه‌های خود دفاع کند؛ باید توجهات بیشتر شوند. مثلاً واردکنندگان کاغذ بازوان این صنف هستند و باید حمایت‌ها از آنان بیشتر باشد. مجموعه ما حدود ۱۰ سال است که در این آوردگاه شرکت می‌کند؛ ماشینی که شرکت بنده در این آوردگاه به نمایش درآورده بانی زایش ایده در طراحان و ماشین‌سازهای داخلی شده و به این زعم برای کل صنف مفید بوده است؛ این باعث می‌شود اعتمادبه‌نفس تولیدکننده ایرانی بالا رود؛ زمانی که ما شرکت نکنیم آن اتفاق خوب هم رخ نخواهد داد.

    بیشتر بخوانید: مجموعه چاپ و بسته‌بندی نجف؛ حضور در نمایشگاه ها سرمایه گذاری بلندمدت

    مدیر شرکت بازرگانی هوورز در پایان اظهار داشت: به نظر بنده مسئولان باید در طرز برخورد خود تجدیدنظر کنند؛ اگر یک تولیدکننده بخواهد در نمایشگاه شرکت کند شما باید با نهایت تواضع و احترام بپذیرید اما متأسفانه در این دوره برخوردهای بدی با بعضی از متقاضیان و شرکت‌کنندگان انجام ‌شد. یکی از مسائل مشکل‌ساز هم مربوط به فرمول محاسبه نرخ نمایشگاه است؛ مسئولان باید معیار درستی برای مشخص کردن غرفه‌های ارزی و ریالی داشته باشند.

    مقاله قبلینسخه الکترونیک مجله چاپ و نشر شماره ۲۳۶
    مقاله بعدیمجموعه طراحان ۳۳؛ برپایی در زمان و مکانی ثابت در نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.