عدم برنامه ریزی در برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی

    گفت و گو با مهدی حاجیلو نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت کیمیای نقش الماس و عضو هیئت‌مدیره گروه تولیدی نقش الماس کاسپین

    0
    58
    نمایشگاه‌های بین‌المللی

    نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی هدفمند برگزار نمی‌شوند. به‌طور مشخص در رابطه با این رویداد احساس می‌کنم مجری و برگزارکننده نمایشگاه می‌توانست قوی‌تر عمل کند که امیدوارم در دوره‌های آتی با یک برنامه‌ریزی درست و حساب شده برای خروجی بهتر این نمایشگاه عمل شود.

    مهدی حاجیلو نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت کیمیای نقش الماس و عضو هیئت‌مدیره گروه تولیدی نقش الماس کاسپین با اشاره به اینکه این مجموعه از سال ۱۳۹۱ به‌طور مستمر در نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران حضور داشته است، گفت: متأسفانه با توجه به شرایط تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی حدود دو سال است که با نمایشگاه پویایی مواجه نیستیم. امسال نیز به دلیل قطع شدن فضای مجازی و به‌تبع آن کاهش اطلاع‌رسانی تعداد بازدیدکنندگان در مقایسه با ادوار گذشته کاهش‌یافته بود. هلدینگ نقش الماس هرسال با بهره‌مندی از امکانات فضای مجازی مشتریان خود برای بازدید از غرفه این مجموعه در نمایشگاه دعوت می‌کرد اما متأسفانه با مشکلاتی که در حوزه شبکه‌های اجتماعی رخ داد نمایشگاه آنچنان شلوغی را نظاره‌گر نبودیم.

    بیشتر بخوانید: مدیرعامل هلدینگ خجسته: توجه به صادرات در برپایی نمایشگاه ضروری است

     

    نمایشگاه‌های بین‌المللینیاز نمایشگاه‌های بین‌المللی به تبلیغات

    وی ادامه داد: نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی هدفمند برگزار نمی‌شوند. به‌طور مشخص در رابطه با این رویداد احساس می‌کنم مجری و برگزارکننده نمایشگاه می‌توانست قوی‌تر عمل کند که امیدوارم در دوره‌های آتی با یک برنامه‌ریزی درست و حساب شده برای خروجی بهتر این نمایشگاه عمل شود. به‌عنوان مثال یکی از راهکارها در شرایط کنونی که راه‌های ارتباطی در فضای مجازی مسدود شده بودند، تبلیغات تلویزیونی یا افزایش بیلبوردهای خیابانی و تبلیغات محیطی بود که می‌توانست در جذب مخاطب و رشد بازدیدکنندگان تأثیرات مثبت و مطلوبی داشته باشد.

    نمایشگاه‌های بین‌المللینمایشگاه‌های بین‌المللی

    به گفته حاجیلو از دیگر نقایص نمایشگاه کاهش ساعات بازدید بود که وی در این زمینه پیشنهاد بازگشت به همان ساعات قبلی ادوار گذشته را ارائه کرد و افزود: بهتر است یا روزهای نخست نمایشگاه پنج‌شنبه و جمعه باشد یا پایان نمایشگاه؛ تا به این شکل مخاطبانی که از شهرستان‌ها می‌آیند فرصت بهتری برای بازدید از نمایشگاه در اختیار داشته باشند. نکته‌ی دیگر اینکه این دوره از نمایشگاه با آوردگاه‌هایی تخصصی در رابطه با کار ما در آلمان و ترکیه همزمان شده بود که ما را به اولویت‌بندی و انتخاب مجبور کرد و از شرکت در این رویدادها باز داشت که امیدواریم طی دورهای بعدی با برنامه‌ریزی بهتر این مشکل نیز برطرف شود.

    نمایشگاه‌های بین‌المللی

    مقاله قبلیبررسی وضعیت فروش ارز سهمیه ای در بانک ‌های منتخب
    مقاله بعدیبسته بندی دارویی وضعیت مناسبی دارد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.