نمایشگاه IPP، پیشرو و بی‌رقیب

    0
    89
    نمایشگاه IPP

    نمایشگاه IPP در رتبه اول نمایشگاه های چاپ ایران 

    مدیرعامل شرکت افق قطعات آسیا، ضمن اینکه نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران، موسوم به نمایشگاه IPP را نمایشگاهی پیشرو برشمرد بیان کرد که این آوردگاه بی‌رقیب بوده و در رتبه اول نمایشگاه‌های موازی با خود قرار دارد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ایران پرینت پک (IPP)، هاشم احمدی مدیرعامل شرکت افق قطعات آسیا ضمن بیان اینکه امسال شانزدهمین دوره است که تصمیم به حضور در این آوردگاه گرفته است، اظهار داشت: به عقیده بنده نمایشگاه ایران پرینت پک در رتبه اول نمایشگاه‌های چاپ و بسته‌بندی ایران قرار دارد و نمایشگاهی پیشرو است؛ به‌گونه‌ای که حتی جمع سایر رویدادهای این حوزه نیز نتوانسته‌اند بازتاب و بازخوردی که نمایشگاه IPP دارد را برای صنف داشته باشند.

    وی ادامه داد: خوشبختانه بازخورد نمایشگاه برای مجموعه ما تاکنون آن‌قدر عالی بوده است که افق قطعات آسیا در سال‌های اخیر با رضایت در آن شرکت می‌کند. یکی از حسن‌های نمایشگاه زمان برگزاری آن است که این مهم توانسته در جذب بازدیدکننده مؤثر باشد.

    احمدی تصریح کرد: نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران محل مناسبی برای دیدوبازدید با مشتریانی است که در طول سال امکان دیدار رودررو با آن‌ها وجود ندارد. گفت‌وگوهای بی‌واسطه با مشتریان می‌تواند ما را از کمبودها، معایب و محسنات کارمان آگاه کند تا درنتیجه آن بتوانیم از نقدهای سازنده آن‌ها در جهت پیشبرد فعالیتمان بهره‌مند شویم. 

    این فعال صنعت چاپ ضمن بیان اینکه فعالان صنف چاپ کشورهای دیگر نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران را به رسمیت می‌شناسند و این رویداد نزد آن‌ها از اعتبار برخوردار است، گفت: خوشبختانه آن‌طور که مجریان نمایشگاه اعلام کرده‌اند امسال قرار است که تعداد مشارکت‌کنندگان خارجی در نمایشگاه افزایش پیدا کند. این موضوع می‌تواند تأثیر بسزایی در جذب مخاطب داشته باشد. حضور شرکت‌ها و بازدیدکنندگان خارجی می‌تواند به افزایش تولید و همچنین صادرات منجر شود.

    وی افزود: صنعت چاپ ایران از توانمندی بالایی در مقایسه با کشورهای اطراف برخوردار است، حضور نمایندگان کشورهای اطراف در این آوردگاه می‌تواند یک فرصت بزرگ برای تولیدکنندگان داخلی تلقی شود.

    بیشتر بخوانید: گسترش فضای نمایشگاهی؛ اتفاقی مثبت برای نمایشگاه IPP

    احمدی بیان داشت: هرچه تعداد بازدیدکنندگان تخصصی در نمایشگاه بیشتر شود در مقابل شرکت‌ها می‌توانند منفعت بیشتری از آن برده و از فضای خوب پیش‌آمده نهایت استفاده را برای جذب مشتری ببرند؛ این اتفاقی است که می‌تواند با کمک تبلیغات رخ بدهد. در نهایت امیدوارم شرکت‌کنندگان در نمایشگاه IPP بتوانند نتیجه خوبی از زحمات و هزینه‌هایی که برای حضور در نمایشگاه متقبل می‌شوند به دست بیاورند و از سوی دیگر بازدیدکنندگان نیز بتوانند به آنچه از حضور و بازدید از نمایشگاه در نظر دارند، برسند. برای مجریان نمایشگاه نیز آرزوی توفیق و موفقیت دارم. 

    گفتنی است که سی‌امین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته، موسوم به ایران پرینت پک (نمایشگاه IPP) از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

    مقاله قبلیاتصال فروشگاه‌ های الکترونیکی کتاب به بانک اطلاعاتی وزارت ارشاد و رصد متخلفان
    مقاله بعدیحضور ناشران در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.