رونمایی محصول جدید صنایع چاپ و بسته بندی مهیار در نمایشگاه آتی چاپ و بسته بندی

    0
    92
    صنایع چاپ و بسته بندی مهیار

    مدیر صنایع چاپ و بسته بندی مهیار  از ضرورت حضور در نمایشگاه ها سخن گفت 

    مدیر صنایع چاپ و بسته بندی مهیار ضمن بیان این نکته که حضور در نمایشگاه ها یک ضرورت اجتناب ناپذیر محسوب می شود، از رونمایی محصول جدید این مجموعه در نمایشگاه آتی چاپ و بسته بندی خبر داد. 

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین، مهدی کاظمی مهیاری مدیر صنایع چاپ و بسته بندی مهیار از سال ۱۳۷۶ در صنعت چاپ فعالیت دارد؛ وی با کسب تجربه‌های متفاوت در حوزه‌های مختلف این صنعت، تصمیم به تأسیس یک مجموعه چاپی گرفت. به این ترتیب در سال ۱۳۸۸ هسته اولیه این کار با دو کارگر و یک ماشین چاپ در منطقه چهاردانگه تهران شکل گرفت و پیرو آن دفتر سفارش‌پذیری نیز در طبقه منفی دو برج بهارستان تأسیس شد.

    صنایع چاپ و بسته بندی مهیار به‌تدریج راه پیشرفت و ترقی را طی کرد و تا جایی پیش رفت که به گفته کاظمی امروز چاپ فرم‌های واریز، برداشت و چاپ‌های مربوط به کاغذ ترمال در ۷۰ درصد شبکه‌های بانکی کشور توسط چاپ مهیار انجام می‌شود.

    وی در گفت‌وگوی خود با چاپ و نشر بیان داشت: این مجموعه اکنون در زمینی با مساحت پنج هزار مترمربع و با برخورداری از ۱۲۰ نیروی زبده، موفق به همکاری با ۱۲ هزار دفتر تبلیغاتی در سراسر کشور به‌صورت B2B شده است. با یک نگاه مثبت در شرایطی که شیب پیشرفت در ایران به منفی پنج درصد رسیده، رشد و گسترش مجموعه ما بالای چند صد درصد بوده که البته این گسترش ازنظر پیشرفت و حجم کاری است نه لزوماً منفعت مادی.

    مدیرعامل صنایع چاپ و بسته بندی مهیار با بیان اینکه تا کنون چهار دوره به‌صورت غیر متناوب در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت کرده است، گفت: در طی سال‌ها حضور و کسب تجربه در نمایشگاه‌های مختلف چاپ و بسته‌بندی که در مجموع به بیست رویداد می‌رسد، به این نتیجه دست یافتیم که حضور در نمایشگاه تبلیغات همانند نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی ضروری است.

    کاظمی افزود: در این آوردگاه بیشتر دفاتر فنی، خدماتی و تبلیغاتی حضور می‌یابند و در نمایشگاه چاپ نیز بیشتر چاپخانه‌داران و دفاتر تبلیغاتی مشارکت دارند. از این منظر بازدیدکنندگان متفاوت هستند و حضور در هر دو آوردگاه به‌منظور گسترش بازار مجموعه‌های چاپی ضروری است.

    مدیر صنایع چاپ و بسته بندی مهیار ادامه داد: برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دو اصل مهم و اساسی برای حضور در هر نمایشگاهی است. اینکه بدانید چه می‌خواهید به دست بیاورید و برای کار مدنظرتان برنامه‌ریزی کنید بسیار اهمیت دارد. از این لحاظ برای دستیابی به اهداف قطعاً حضور مقطعی در نمایشگاه‌ها یا چند دوره آگهی در مجلات برای تبدیل مجموعه‌ها به برندی موفق کافی نخواهد بود و باید تداوم حضور در ادوار مختلف نمایشگاه‌ها وجود داشته باشد. صنایع چاپ و بسته بندی مهیار

    کاظمی تصریح کرد: از این نظر مجموعه مهیار با آگاهی از اینکه نمایشگاه‌ها بستری برای انجام کار حرفه‌ای هستند، در این آوردگاه حضور یافته است. البته این را نباید فراموش کرد که کار اصلی پس از نمایشگاه آغاز می‌شود؛ یعنی نمایشگاه یک شروع است تا بتوانیم برای مشتریانی که جذب‌ شده‌اند، بازارسازی و بازاریابی انجام دهیم و در نهایت پس از این مراحل، فروش آغاز می‌شود.

    از نگاه مدیر صنایع چاپ و بسته بندی مهیار زمان و ساعت برگزاری نمایشگاه مهم‌ترین نقاط ضعف آن به شمار می‌روند. با این‌حال وی معتقد است که مجموعه‌اش با آگاهی و تجربیاتی که از مشتریان و خواسته‌هایشان دارد، توانسته‌ بر این نقاط ضعف غلبه و با خدمات‌دهی خوب، نتایج مطلوبی را از نمایشگاه کسب کند.

    وی در این رابطه ادامه داد: نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی با پیشینه‌ای چندساله تبدیل به یک برند شده است و در مجموع شرکت آوین مهر فجر به‌عنوان مجری این نمایشگاه با سابقه‌ای که دارد در کار خود بسیار حرفه‌ای است و بنده برایشان آرزوی موفقیت دارم. 

    وی با بیان اینکه این دوره از نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی بستری برای نیازسنجی و بازاریابی برای محصول جدید مجموعه چاپ مهیار بود، اظهار کرد: با بررسی‌هایی که برای محصول جدیدمان در این نمایشگاه به‌صورت نامحسوس انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که اتفاقات خوبی در آینده برایمان رخ خواهد داد. در نظر داریم که در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی که ازنظر پیشینه قدیمی‌تر و به‌هرحال نمایشگاه تخصصی حوزه چاپ محسوب می‌شود، از این محصول رونمایی کنیم.

    صنایع چاپ و بسته بندی مهیارمدیر صنایع چاپ و بسته بندی مهیار با بیان اینکه صنعت چاپ روزهای سختی را می‌گذراند، گفت: همکارانمان در این حوزه باید بدانند که در شرایط کنونی بقا مهم‌تر از پیشرفت است؛ بنابراین توصیه می‌کنم با احتیاط قدم بردارند و شتاب‌زده عمل نکنند تا به این شکل شاهد ریزش کمتری در این صنعت باشیم. هرگاه خبر تعطیلی یک چاپخانه یا تعدیل نیرو به گوشم می‌رسد با همه وجود ناراحت می‌شوم. ما همه سوار بر یک کشتی هستیم؛ بنابراین باید با احتیاط حرکت کنیم تا هرچند کند اما در نهایت بتوانیم به سرمنزل مقصود برسیم.

    کاظمی گفت: فروش و بازاریابی باید تلفیقی از تجربه و علم بازاریابی باشد. به طور مثال برای دستیابی به فروش و سود یک محصول اصطلاحی موسوم به۴P  وجود دارد که شامل پروداکت (محصول)، پریس (قیمت)، پلیس (محل عرضه)، پروموشن (برنامه فروش) می‌شود؛ یعنی این که محصول در چه مکانی و در چه پوزیشنی ارائه شود بسیار در فروش آن اهمیت دارد. در مرحله بعد نیز باید به بازارسازی و قیمت‌گذاری در نسبت به رقبا و در نهایت نیز معرفی محصول در نسبت با ابزارهای موجود توجه کرد. شناخت بازار و تقویت حس نیاز در مشتری باید با توجه به این ۴P  انجام شود تا در نهایت منجر به فروش شود. صنایع چاپ و بسته بندی مهیار

    بیشتر بخوانید: مدیر تولید سالنامه شفق: برپایی باشکوه نمایشگاه با تبلیغات مؤثر

    مدیر صنایع چاپ و بسته بندی مهیار در پایان بیان داشت: متأسفانه دیده شده که برخی از همکاران هنگامی‌که بازار یک محصول برای مثال صنعت لیبل خوب می‌شود به سمت تولید آن می‌روند غافل از اینکه بازار اشباع می‌شود؛ بنابراین نباید کاری که یکی پیش از ما در آن موفق شده را تکرار کنیم بلکه می‌توانیم آن را با نوآوری و خلاقیت همراه کرده و در اختیار مشتریان و بازار قرار دهیم. کپی کردن کار درستی نیست. برخی مجموعه‌های قدیمی هستند که خودشان بنیان‌گذار محصولاتی بوده‌اند اما اقدام به کپی‌کاری می‌کنند که بسیار اشتباه است؛ زیرا در نهایت این ما هستیم که ضعیف می‌شویم و همه چیز به نفع مشتری تمام می‌شود.

    مقاله قبلیمکنانو، رزین قابل چاپ سه بعدی حاوی نانولوله‌کربنی را به بازار عرضه کرد
    مقاله بعدیرونمایی از محصولات جدید گروه مای بنر در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.