مدیرعامل شرکت سویدا دیموند نوین: ما مبلغ بسیاری بابت هزینه غرفه ارزی پرداخت کردیم؛ امسال مدیران برپایی نمایشگاه هزینههای حضور در این رویداد را بهشدت افزایش داده بودند. هزینهها چه در بخش تبلیغات و چه در قسمت خدمات بسیار بالا بود؛ با اینهمه ما محصول جدیدمان را به بازار معرفی کردیم و با وجود عدم اطلاعرسانی مناسب، بحث برندینگ مجموعه را نیز دنبال کردیم.
سعید یداللهپور مدیرعامل شرکت سویدا دیموند نوین است. این مجموعه بهصورت تخصصی در زمینه واردات محصولات پس از چاپ کار میکند. وی که از سال ۹۱ تا ۹۷ در این نمایشگاه حضور یافته است، درباره وضعیت برپایی بیست و نهمین نمایشگاه بینالمللی چاپ، بستهبندی و ماشینآلات وابسته بیان داشت: ما سالهای گذشته نیز در این آوردگاه شرکت مییافتیم، باید بگویم امسال نمایشگاه بسیار تخصصی برپاشده بود؛ اما یکی از بزرگترین مشکلاتی که فکر کنم کلیه شرکتکنندگان با آن درگیر بودهاند مسئله زمانبندی نمایشگاه بود.
وی در ادامه بیان داشت: نمایشگاه امسال با روز جمعه آغاز شد و اختتامیه آن روز دوشنبه بود. این بدترین زمان ممکن برای برپایی چنین رویداد مهمی بود و متأسفانه مسئولان برپایی نمایشگاه در این مورد با بیبرنامگی کامل عمل کرده بودند؛ از سویی زمان شروع روز کاری از ساعت هشت تا سه در نظر گرفتهشده بود، این مطلب باعث شد تا ما عملاً یکی دو ساعت کامل را از دست بدهیم چون تا به خودمان بجنبیم ساعت سه بعدازظهر میشد. اینیکی از بزرگترین نقاط منفی مدیریتی برپایی نمایشگاه امسال بود.
بیشتر بخوانید: معافیت مالیاتی واردکنندگان ماشین آلات چاپ از پرداخت مالیات
مدیرعامل شرکت سویدا دیموند نوین: مشکل اینترنت و بازدید اندک
یداللهپور افزود: ما مبلغ بسیاری بابت هزینه غرفه ارزی پرداخت کردیم؛ امسال مدیران برپایی نمایشگاه هزینههای حضور در این رویداد را بهشدت افزایش داده بودند. هزینهها چه در بخش تبلیغات و چه در قسمت خدمات بسیار بالا بود؛ با اینهمه ما محصول جدیدمان را به بازار معرفی کردیم و با وجود عدم اطلاعرسانی مناسب، بحث برندینگ مجموعه را نیز دنبال کردیم.
مدیرعامل شرکت سویدا دیموند نوین با اشاره به مشکلاتی که امسال به دلیل مسئله اینترنت در فضای مجازی رخداده بود بیان داشت: متأسفانه ما نتوانستیم به دلیل قطع اینترنت در این بازه بسیاری از مشتریانمان را از برپایی نمایشگاه و حضورمان در این آوردگاه مطلع کنیم که اثر سو آن کاملاً مشهود بود.