مدیر عامل خانه چاپ چکاوک؛ مجموعه چاپ چکاوک با هدف پیدا کردن بازارهای جدید در خاورمیانه در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی حضور یافت و باید بگویم ما توانستیم تا حدود ۶۰ درصد به اهداف خود دست پیدا کنیم.
محمد دلیری مدیر عامل خانه چاپ چکاوک دوره پنجم حضور خود در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی را تجربه کرده است؛ وی درباره چگونگی برگزاری این رویداد مهم صنعت چاپ به خبرنگار مجله چاپ و نشر آنلاین گفت: نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی درست بعد از فروکش کردن اپیدمی کرونا برپا شد و همین امر نیز باعث شد تا با استقبال نسبتا خوبی مواجه شود.
مدیر عامل خانه چاپ چکاوک؛ لزوم تخصصی کردن نمایشگاه ها
وی در ادامه اظهار داشت: بیشتر کشورهای شرکت کننده در این رویداد از کشورهای حاشیه خلیج فارس و شمال آفریقا بودند؛ و می توان گفت یکی از نکات مهم و خوبی که وجود داشت عدم حضور شرکت های چینی بود. این مطلب باعث شد تا کشورهای عربی و آفریقایی بتوانند خود و خدماتشان را به خوبی معرف کنند و تعاملات خوبی شکل گرفت. عرصه برای تولیدکنندگان منطقه خاورمیانه در غیاب چینی ها باز شده بود. بیشترین نوآوری هایی که در این آوردگاه وجود داشت مربوط به ماشین های چاپ دیجیتال بود؛ با آنکه این نمایشگاه در ابعاد کوچک برگزار شد بازخورد نسبتا خوبی داشت.
بیشتر بخوانید: ساخت اولین دستگاه چاپ بنر در ایران
دلیری همچنین افزود: مجموعه چاپی چکاوک با هدف پیدا کردن بازارهای جدید در خاورمیانه در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی حضور یافت و باید بگویم ما توانستیم تا حدود ۶۰ درصد به اهداف خود دست پیدا کنیم.
مدیر عامل خانه چاپ چکاوک در پایان اظهار داشت: نمایشگاه های بین المللی بسیار تخصصی برگزار می شود به این معنا که کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند آخرین دست آوردها یشان را در نمایشگاه به معرض دید دیگر فعالان می گذارند اما در نمایشگاه های داخلی ما طیفی از مخاطبان را به صورت عمومی داریم؛ از دیدگاه بنده اگر ما نیز بتوانیم نمایشگاه هایمان را به شکل هر چه تخصصی تر برگزار کنیم برای صنعت چاپ بسیار پر ثمرتر خواهد بود.