مدیر چاپ و بسته‌بندی نجف: حضور در نمایشگاه ها سرمایه گذاری بلندمدت است

    0
    63
    مجموعه چاپ و بسته‌بندی نجف

    مدیر مجموعه چاپ و بسته‌بندی نجف: شرکت در نمایشگاه ها تنها صرف هزینه نیست بلکه چنین رویدادهایی یک نوع سرمایه گذاری بلند مدت است  که در طول زمان اثر گذاریشان مشخص می شود.

    ابراهیم شادی‌مهر مدیر مجموعه چاپ و بسته‌بندی نجف، سال نهمی است که در نمایشگاه ایران پرینت پک شرکت می‌کند؛ وی درباره کیفیت برگزاری این آوردگاه به خبرنگار چاپ و نشر آنلاین گفت: به نسبت سال‌های گذشته و با بازخوردهایی که تا امروز دریافت کرده‌ایم باید بگویم این دوره از نمایشگاه موفق‌تر عمل کرده است؛ البته دستاوردها معمولاً بعد از نمایشگاه مشخص خواهند شد؛ اما فکر می‌کنم به‌طور کلی امسال بازار بهتری داشتیم.

    مجموعه چاپ و بسته‌بندی نجفوی در ادامه بیان داشت: ما در این دوره کارهای جدیدی در بخش تولید هاردباکس داشتیم. همان‌طور که می‌دانید ما جعبه‌هایی با متریال چوب و فلز هم داریم اما سعی کرده‌ایم با نوآوری در حوزه کار با کاغذ و مقوا آن حس و حال هاردباکس را به مشتری القا کنیم؛ ما در این خصوص از مواد خوبی استفاده کرده‌ایم که قابلیت بازیافت و برگشت به طبیعت را نیز دارند.مجموعه چاپ و بسته‌بندی نجف

    شادی‌مهر افزود: اولین بار من در بازار چین با این محصول آشنا شدم؛ نمونه‌اش را به ایران آوردم و متوجه شدم که خودمان به‌راحتی می‌توانیم این محصول را در کشور به تولید برسانیم. آن زمان بسیاری از محصولات چینی با جعبه وارد می‌شدند؛ زمانی که قیمت کالاهای وارداتی بالا رفت واردات این محصولات با جعبه به‌صرفه نبود؛ به همین دلیل جعبه‌ها را در داخل تولید کردیم، هرچند که هزینه‌های تولیدی ما بیشتر از چین تمام می‌شود اما به دلیل بالا رفتن هزینه‌های گمرک برای صادرکننده به‌صرفه است که از داخل کشور مقصد جعبه‌هایش را تهیه کنند.

    شادی‌مهر در خصوص بخش بین‌المللی نمایشگاه اظهار داشت: سال‌های گذشته حضور بخش بین‌الملل بهتر بود، امسال تنها چینی‌ها در نمایشگاه شرکت داشتند.مجموعه چاپ و بسته‌بندی نجف

    مدیر مجموعه چاپ و بسته‌بندی نجف: ایجاد رقابت باعث رشد صنعت چاپ خواهد شد

    وی همچنین افزود: بازار ایران پتانسیل‌های بیشتری دارد اما تبلیغات برای جذب مشتری به آن میزان که باید باشد، نیست. فکر می‌کنم هر چه از شرکت‌های داخلی بیشتر حضور پیدا کنند، بازخورد بهتری خواهیم داشت چراکه یک فضای رقابتی  ایجاد خواهد شد؛ ولی متأسفانه بسیاری از همکاران حضور در چنین رویدادهایی را هزینه می‌بینند، هزینه‌هایی که بازنمی گردد، یعنی فکر می‌کنند پولشان را دور می‌ریزند درصورتی‌که به نظر من این یک سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت است. باید این نگرش را در بین فعالان اقتصادی تغییر داد.

    بیشتر بخوانید: پیام اتحادیه چاپخانه داران تهران در پی حادثه تروریستی در کرمان

    وی بیان داشت: تقریباً ۹۰ درصد از کسانی که در این آوردگاه شرکت می‌کنند، حرفی برای گفتن دارند. هر چقدر این رویدادها باکیفیت‌تر برگزار شوند رغبت شرکت‌کنندگان برای حضور در آن‌ها بیشتر خواهد شد.

    شادی‌مهر در پایان افزود: من از مجریان این آوردگاه تشکر می‌کنم که چنین فضایی را برای ما مهیا کردند تا ما بتوانیم با مشتری یک رابطه رودررو داشته باشیم. اگر این عزیزان بتوانند روی مسئله تبلیغات محیطی هم کار کنند ما بی‌شک شاهد حضور باشکوه‌تری خواهیم بود و دستاورد تولیدکنندگان هم به‌مراتب بالاتر خواهد رفت.

    مقاله قبلیشرکت چاپ و بسته‌بندی آونگ زمان؛ اولین حضور در IPP و شناسایی نقاط قوت و ضعف
    مقاله بعدینسخه الکترونیک مجله چاپ و نشر شماره ۲۳۶

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.