مدیرعامل شرکت نوین تاک نمایشگاه را فرصتی برای گسترش دایره مشتریان و بازاریابی بهتر محصولات و تعامل با همکاران و یافتن ریشه های مشترک دانست.
علیرضا هادی، مدیرعامل شرکت نوین تاک اظهار داشت: نمایشگاه فرصتی برای گسترش دایره مشتریان و بازاریابی بهتر محصولات است. تعامل با همکاران و یافتن ریشه های مشترک با آن ها نیز از دیگر مزایای آن است.
وی با بیان اینکه در چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بستهبندی و فرآوری، نوین تاک محصولات زیرگروه چاپ و تابلوسازی را در معرض نمایش گذاشته، گفت: یکی از حسنهای این نمایشگاه تخصصی بودنش است اما بههرحال به خاطر شرایط اقتصادی کشور نمایشگاه پر استقبالی را تجربه نکردیم.
بیشتر بخوانید: مسئولان به تولید داخلی ماشین آلات چاپ بها بدهند
هادی خاطرنشان کرد: بخش ماشین آلات نمایشگاه بسیار قوی تر از بخش بسته بندی بود با این حال سالنی که به فعالان و تولیدکنندگان ماشینآلات تعلق گرفته بود، ضعیف تر بود. یکی دیگر از مشکلات نمایشگاه تغییر راهرو ورودی بود که امیدوارم در دوره های بعدی شاهد آن نباشیم.