مدیرعامل شرکت چاپ و بسته‌بندی پاسارگاد: یکی از اهداف مهم شرکت در نمایشگاه ها اعلام حضور است

    0
    54
    شرکت چاپ و بسته‌بندی پاسارگاد

    مدیرعامل شرکت چاپ و بسته‌بندی پاسارگاد: مسئولان برپایی نمایشگاه می توانند با تبلیغات بیشتر نمایشگاه های پرشکوهتری برگزار کنند.

    افشین پورابراهیمی مدیرعامل شرکت چاپ و بسته‌بندی پاسارگاد است. این مجموعه در بخش چاپ و بسته‌بندی بسته‌های مورد استفاده در فست‌فود‌ها، غذاهای بیرون‌بر، قنادی‌ها و کافه‌ها فعال است.

    مدیرعامل شرکت چاپ و بسته‌بندی پاسارگاد: حضوری قوی تر نسبت به سال های گذشته

    وی درباره چگونگی برپایی سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته اصفهان گفت: نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته خیلی قوی‌تر بود؛ بااین‌حال ما از تعداد بازدیدکنندگان این رویداد راضی نبودیم. به‌تبع وقتی بازدیدکننده در سال‌های گذشته تعداد غرفه‌های کمی ببیند و از آوردگاه راضی نباشد سال بعد به‌اصطلاح با نمایشگاه قهر می‌کند. فکر می‌کنم اگر با اطلاع‌رسانی قوی‌تری ظاهر می‌شدند، می‌توانستند بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنند؛ اما در کل نسبت به سال‌های گذشته کیفیت برپایی آوردگاه بالاتر بود.

    شرکت چاپ و بسته‌بندی پاسارگادبیشتر بخوانید: عضو هیئت‌مدیره برند سنا پک: بستر فیزیکی مناسب درنمایشگاه اصفهان

    پورابراهیمی در ادامه بیان داشت: هدف ما بیش از هر چیزی معرفی برندمان است. این روزها این‌قدر هزینه‌های حضور در نمایشگاه‌ها بالا است که نمی‌توان از جنبه اقتصادی به این مسئله نگاه کرد؛ ما با حضور در این رویدادها بقای برندمان را نشان می‌دهیم. اگر بتوانند غرفه‌های بیشتری تدارک ببینند و از شهرهای دیگر نیز شرکت‌کنندگان بیشتری دعوت کنند، می‌توانند به ارتقای کیفی برپایی نمایشگاه در سال‌های آتی کمک کنند.

    مقاله قبلیتغییر بسته‌ بندی دیجی‌ کالا از اسفندماه
    مقاله بعدی پیگیری کتاب‌ سازی و انتشار اینترنتی کتاب‌ ها توسط ناشران

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.