شرکت پرینتر کالا؛ درخشش فرصت ها در نمایشگاه ها

    0
    47
    شرکت پرینتر کالا

    نماینده شرکت پرینتر کالا گفت: هدف شرکت کنندگان از حضور در نمایشگاه ها تبلیغ و فروش بیشتر است؛ آوردگاه ها می توانند فرصت های بسیار خوبی برای شناخت بازار برای فعالان اقتصادی ایجاد کنند.

    محسن صادقی نماینده شرکت پرینتر کالا که اولین دوره حضور در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و بسته‌بندی را تجربه می کند در گفت و گو با خبرنگار چاپ و نشر آنلاین درباره چگونگی کیفیت برپایی این رویداد بیان داشت: دفتر اصلی ما در تهران است ولی به دلیل آنکه در شهر شیراز نمایندگی داریم تصمیم گرفتیم در این رویداد شرکت کنیم.

    وی در ادامه افزود: معمولاً هدف مجموعه‌ها از شرکت در آوردگاه‌های مختلف تبلیغ و فروش بیشتر است، ما هم با همین هدف در نمایشگاه شیراز حضور پیدا کردیم، تا به این لحظه نیز بازخوردهای خوبی دریافت کرده‌ایم و راضی هستیم.

    شرکت پرینتر کالابیشتر بخوانید: مدیرعامل مجموعه مهندسی بازرگانی فراز گامان پارسه:برنامه‌ریزی، نظم و رسیدگی به ظاهر

    نماینده شرکت پرینتر کالا: توجه به ظاهر نمایشگاه توسط مسئولان ضروری است

    صادقی در پایان بیان داشت: مجموعه ما در نمایشگاه‌های مختلفی مانند آوردگاه‌های تهران و اصفهان نیز حضور داشته، نمایشگاه تهران سطح برگزاری متفاوتی دارد و نمی‌توان آن را با شهرهای دیگر مقایسه کرد اما درمجموع  این آوردگاه نسبت به نمایشگاه‌های سایر شهرستان‌ها خوب بود؛ در کنار  آن یکی از مهم‌ترین نکاتی که مسئولان برپایی این آوردگاه باید به آن توجه نشان دهند حفظ ظاهر نمایشگاه است. متأسفانه نظافت موکت‌ها و سالن‌ها در حد انتظار نبود که امیدوار هستیم در دوره‌های آینده این مهم موردتوجه قرار گیرد تا غرفه‌گذاران مشتاقانه‌تر در آن حضور یابند و همگان شاهد بازخورد مطلوب‌تری باشیم.

    مقاله قبلیمدیر فروش سالنامه جهان‌نما: تبلیغات محیطی و موفقیت در جذب مشتری
    مقاله بعدیمصلی امام خمینی (ره) میزبان نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.