نمایشگاه چاپ و بسته بندی عرصه ای برای داد و ستد

    گفت و گو با محمد بیطرفان، رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران

    0
    66
    نمایشگاه چاپ و بسته بندی

    رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران معتقد است؛ برگزاری رویدادهایی مانند نمایشگاه چاپ و بسته بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، نباید به راحتی از حذف آن ها صحبت کرد.

    محمد بیطرفان، رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران درباره بیست و هفتمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی به خبرنگار چاپ و نشر آنلاین گفت: مسئولان برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی همت بسیار بالایی به خرج داده و در شرایط بحرانی این رویداد مهم صنعت چاپ را برگزار کردند. همان طور که عرض کردم شرایط غیر عادی است و با توجه به اوضاع و احوال موجود استقبال همکاران عزیزمان در حوزه چاپ فراتر از انتظار بود.

    وی در ادامه بیان داشت: هر صنعتی نیاز به معرفی و مارکتینگ دارد. برگزاری نمایشگاه در بیان اهمیت و شأن یک صنعت تأثیر دارد. این مسئله را از چندین وجه می توان مورد بررسی قرار داد. در چنین آوردگاه هایی است که مسئولان دولتی حضور پیدا می کنند و این فرصتی برای فعالان آن حوزه است تا مطالبات و مشکلات بخش خود را مطرح کنند.

    به گفته رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران در یک نمایشگاه، مشتری و تولید کننده هر دو می توانند منافع و اهداف خود را دنبال کنند. برای مثال یک تولید کننده به دنبال معرفی محصول و خدمات تولیدی خود است و از سویی مشتریان نیز به دنبال کسانی هستند که قادر به رفع نیاز آنان باشند. نمایشگاه عرصه ای برای داد و ستد و معامله قلمداد می شود.

    بیشتر بخوانید: ماشین آلات چاپ باید هر ۱۰ سال یکبار به روز شوند

    بیطرفان همچنین اظهار کرد: برگزاری رویدادهایی مانند نمایشگاه چاپ و بسته بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، نباید به راحتی از حذف آن ها صحبت کرد. زمانی که امکان برگزاری چنین آوردگا هایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و تضمین سلامتی همکاران فراهم است نباید در برپایی آن ها تأمل کرد.

    مقاله قبلیماشین آلات چاپ باید هر ۱۰ سال یکبار به روز شوند
    مقاله بعدیثبت نام«درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا بخش فرهنگ» تمدید شد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.