ارزیابی مثبت مدیر فروش شرکت جهان نما از فضا و غرفهآرایی نمایشگاه اصفهان
مدیر فروش شرکت جهان نما ضمن بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، چاپ و بسته بندی و صنایع وابسته اصفهان از فضا و غرفه آرایی مناسبی برخوردار بود، اذعان داشت که بخش بین الملل این رویداد باید تقویت شود.
مهدی خودسیانی مدیر فروش شرکت جهان نما است. این مجموعه با ۲۳ سال سابقه در بخش تولید سررسید و تقویم رومیزی به فعالیت مشغول است و صفر تا صد کارها را در خود مجموعه انجام میدهد.
وی درباره چگونگی برپایی سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ، بستهبندی و صنایع وابسته اصفهان به خبرنگار چاپ و نشر گفت: کیفیت نمایشگاه خوب بود و ما بازخوردهای مناسبی نیز داشتیم، محل نمایشگاه در فاصله دوری از شهر قرار داشت و این دسترسی را برای افراد زیادی سخت میکرد؛ بااینحال ازنظر فضا، نور و غرفهآرایی مناسب بود.
مدیر فروش شرکت جهان نما اظهار داشت: اصفهانیها افراد مدیر و مدبری هستند و احتمالاً برنامههایی در خصوص بهتر برگزاری این رویداد در سالهای آینده خواهند داشت، برای مثال ایجاد هتل برای بازدیدکنندگان و ایجاد غرفهها و سالنهای بیشتر ازجمله برنامههایی است که میتوانند در نظر داشته باشند.
وی درباره حضور بخش بینالمللی بیان داشت: بازدید کننده خارجی در این رویداد حضور نداشت، برای برخورداری از یک بخش بینالملل قوی باید بستر و شرایط لازم را فراهم کنیم و اکنون نیز زیرساختهای لازم برای جذب شرکتکنندگان خارجی وجود دارد.
مدیر شرکت جهان نما افزود: بهترین اتفاقی که میتواند بیفتد این است که چاپ و صنایع غذایی را با هم تلفیق نکنند. نمایشگاهها باید با یکدیگر سنخیت داشته باشند.
بیشتر بخوانید: مجموعه پیشگامان تجهیز وک؛ تفکیک صنفی، ضرورت نمایشگاه چاپ و بسته بندی اصفهان
وی در پایان بیان داشت: نمایشگاهها ابعاد مختلفی دارند، کسانی که در این آوردگاهها حضور مییابند از یک سو میخواهند قدرتشان را به رخ رقبا بکشانند و از سوی دیگر میخواهند کارها و تولیدشان را از کار دیگران متمایز کنند. نظر بنده این است که حضور در نمایشگاه برابر است با پنج سال رزومه کاری و ما نیز با چنین دیدگاهی در شهرهای اصفهان، شیراز و تهران حضور خواهیم یافت. البته که بهشرط حیات در سال آینده نیز باقدرت در این آوردگاه شرکت خواهیم کرد.