مدیرعامل شرکت سایه گستر صنوبر: بزرگترین دستاورد دروپا؛ حذف واسطه ها بود

    0
    70
    شرکت سایه گستر صنوبر

    مدیرعامل شرکت سایه گستر صنوبر گفت: دروپا باعث شد تا بتوانیم ارتباط بسیار خوبی با شرکت های کشورهای دیگر بدون واسطه برقرار کنیم.

    نرگس فرمنش مدیرعامل شرکت سایه گستر صنوبر در گفت و گو با خبرنگار چاپ و نشر آنلاین؛ در مورد نمایشگاه دروپا بیان داشت: همانطور که می دانید آوردگاه ۲۰۲۴  بعد از هشت سال برگزار شد، باید بگویم این رویداد مهم به لحاظ تکنولوژی بسیار پیشرفته بود و برندهای جدید و قدیمی مطرحی در آن حضور داشتند.

    دروپا 2024 شرکت سایه گستر صنوبروی در ادامه افزود: نوآوری های خوبی در این آوردگاه به نمایش گذارده شده بود، یکی از نوآوری های جدید در این رویداد اختراع مرکب هایی با پایه های گیاهی است. به احتمال زیاد در چهار سال آینده و در نمایشگاه دروپای بعدی ما مرکب هایی که با پایه شیمیایی تولید شده باشند را در چرخه تولید نخواهیم داشت.

    مدیرعامل شرکت سایه گستر صنوبر ادامه داد: باید بگویم یک نمایشگاه فوق العاده متفاوت با نمایشگاه های جهانی را شاهد بودیم. یکسری از کالاهایی که بر اثر تحریم از اذهان پاک شده بود را پیدا کردیم. کارهای نو، تکنولوژی جدید و تنوع کالاها می تواند در روند پیشرفت کاری تاثیر گذار باشد. زمانی که من به عنوان  واردکننده بتوانم کالای نویی با تکنولوژی جدید را وارد کشور کنم چاپخانه داران نیز می توانند از مزایای آن کالا استفاده کنند.

    مدیرعامل شرکت سایه گستر صنوبر: مذاکراتی را با یکی از شرکت های چسب آلمانی داشتیم بدین طریق برای واردات این کالا واسطه ها را به راحتی حذف کردیم

    فرمنش بیان داشت: ما در نمایشگاه دروپا توانستیم با شرکای تجاری جدید از کشورهای مختلف آشنا شویم. تحریم ها تا حدود زیادی جلوی فعالیت های مجموعه ها را گرفته اند، با اینهمه دروپا باعث شد تا بتوانیم ارتباط بسیار خوبی با شرکت های کشورهای دیگر بدون واسطه برقرار کنیم. زمانی که من و برادرم از دروپا برگشتیم برنامه ریزی های زیادی در جهت خرید بدون واسطه انجام دادیم؛ هم اکنون به راحتی می توانیم واسطه هایی همچون ترکیه و کشورهای خاورمیانه و آسیایی را حدف کنیم.

    مدیرعامل شرکت سایه گستر صنوبر ادامه داد: مذاکراتی را با یکی از شرکت های چسب آلمانی داشتیم بدین طریق برای واردات این کالا واسطه ها را به راحتی حذف کردیم. یکی از بزرگترین دست آوردهای ما در این سفر حدف واسطه هایی بود که ما را مجبور به پرداخت بهای گزافی بابت خرید کالاها می کرد.

    شرکت سایه گستر صنوبر

    وی افزود: یکی از موارد مهمی که در دروپا نظر بنده را به خود جلب کرد، تیم روابط عمومی بسیار قوی غرفه داران نمایشگاه بود. کاتالوگ های بسیار خوبی که به صورت کامل جزئیات دقیق کالاها را در اختیار مشتریان قرار می داد از جمله کارهای درخشان تیم منظم و قوی این آوردگاه بود. این موضوع مسئله مهمی است. از سویی نحوه برخورد با مشتریان و توضیحاتشان درباره فعالیت هایشان بسیار خوب بود.

    مدیرعامل شرکت سایه گستر صنوبر تاکید کرد: نحوه استفاده از فضای مجازی برای تبلیغات هم از جمله کارهای مثبت مسئولان و غرفه داران بود، از واتس آپ  نیز برای اطلاع رسانی خوب و دقیق استفاده کرده بودند.

    بیشتر بخوانید: نقش آفرینی ربات در صنعت چاپ در آینده ای نزدیک

    فرمنش در ادامه درباره نکاتی که می تواند به برپایی بهتر آوردگاه های داخلی کمک کند اظهار داشت: به روز شدن و اطلاع رسانی قوی به برپایی نمایشگاه های قدرتمند کمک می کند. در این آوردگاه توانستیم با یکسری کالاهای جدید و تکنولوژی های نو آشنا شویم که سعی می کنیم با وارد کردن آن ها به ایران به صنعت چاپ کشور در به روز رسانی خود یاری رسانیم. توقعی که داریم آن است که اگر قرار است نمایشگاهی در کشورمان برگزار شود بهتر است از چنین آوردگاه هایی درس بگیریم و بر کیفیت برپایی آوردگاه هایمان بیفزاییم.

    شرکت سایه گستر صنوبر

    مقاله قبلیتدوین آیین‌ نامه تالیف کتاب درسی دانشگاهی در دولت سیزدهم
    مقاله بعدیمجریان نمایشگاه کاغذ و مقوا؛ متعهد و پاسخگو

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.