تمرکز بر بازار هدف در دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران

    0
    58
    مدیرعامل صنایع چاپ مادرول

    مدیر عامل صنایع چاپ مادرول تمرکز بر بازار هدف را یکی از نقاط قوت دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران برشمرد. وی همچنین حضور در چنین رویدادی را نشان‌دهنده وجود امید در صنعت چاپ دانست. 

    حسین احمدی مدیرعامل صنایع چاپ مادرول است؛ وی حدود ۲۸ سال است که در این حوزه به فعالیت مشغول است. وی در گفت و گو با خبرنگار چاپ و نشرآنلاین، اظهار داشت: حضور در نمایشگاه صرفاً برای معرفی محصولات نیست؛ البته در مورد کشورهای اروپایی معمولاً این مسئله رخ می‌ دهد چراکه آوردگاه‌ های آنان معمولاً هرچند سال یک‌ بار برپا می‌ شود و این امکان برای آنان فراهم می‌ شود تا از آخرین تکنولوژی‌ های روز دنیا در نمایشگاه‌ ها آگاه شوند.

    وی ادامه داد: از دلایل اصلی حضور در چنین رویدادهایی حفظ جایگاه برند است. هر مجموعه‌ ای که به یک برند تبدیل می‌ شود باید برای حفظ موقعیتش در نمایشگاه شرکت کند. معمولاً در این نوع از آوردگاه‌ ها علاوه بر آشنایی با مشتریان جدید، تجدید میثاقی با مشتریان قدیم ایجاد می‌ شود.

    دومین نمایشگاه آینده چاپ

    مدیرعامل صنایع چاپ مادرول درباره چگونگی کیفیت برپایی دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران بیان داشت: یکی از نقاط قوت دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران مکان برگزاری آن بود. ایران ‌مال مکان بسیار مناسب‌ تری نسبت به مرکز برگزاری نمایشگاه‌های بین‌ المللی تهران است؛ ترافیک بسیار کمتر است و کسانی که برای بازدید از نمایشگاه می‌ آیند می‌ توانند از فضای ایران مال و رستوران‌ های اطراف آن استفاده کنند.

    وی افزود: یکی از کارهای مثبتی که دست‌ اندرکاران برپایی این آوردگاه انجام داده بودند تمرکز بر بازار هدف این حوزه بود. صنعت چاپ حلقه گسترده‌ ای را در خود جای داده است؛ از خدمات پیش از چاپ گرفته تا خدمات چاپ و پس از چاپ، این عزیزان توانستند مشتریان خوبی برای شرکت در آوردگاه ایفپکس جذب کنند. اتحادیه‌ ها و صنوف مختلف از برپایی این رویداد کاملاً آگاهی داشتند. دومین نمایشگاه آینده چاپ

     

    دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران؛ نشانی از امید

    دومین نمایشگاه آینده چاپاحمدی در ادامه بیان داشت: فضای نمایشگاه آینده چاپ ایران جای رشد دارد و قطعاً در سال آینده با استقبال بهتری مواجه خواهد شد و کسانی هم که امسال در آن حضور نیافته بودند، سال بعد حضور پیدا خواهند کرد. امسال نیز نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد افزایش فضای نمایشگاهی داشتیم.

    مدیرعامل صنایع چاپ مادرول اظهار داشت: آنچه جلوی کار پیشرفت صنعت چاپ را سد کرده است از دیپلماسی نادرست کشورمان سرچشمه گرفته؛ افرادی که در بخش خصوصی فعالیت می‌ کنند کارآفرینان بسیار لایقی هستند و نوع نگاهشان به ثروت متفاوت است و به‌قصد مال‌ اندوزی فعالیت نمی‌ کنند. آن‌ها عاشق مرزوبومشان هستند و با تمام قوا کار می‌ کنند.

    احمدی تصریح کرد: ما در برقراری ارتباطات بین‌ المللی با مشکل مواجه هستیم. در نمایشگاه‌ های ما به دلیل مسئله تحریم‌ ها، ماشین‌آلات و تکنولوژی‌ های جدید نمی‌ توانند از دیگر کشورها وارد شوند. هفته گذشته بنده در یک نشست در ایتالیا حضور پیدا کرده بودم، در این جلسه درباره نمایشگاهی که قرار است در سال ۲۰۲۵ بر پا شود به برنامه‌ریزی پرداختند. متأسفانه ما به دلیل مشکلات تحریمی و عدم ثبات در کشورمان نمی‌ توانیم برنامه‌ای برای آینده داشته باشیم چراکه همه‌ چیز به‌شدت تحت تأثیر نوسانات قیمت ارز قرار دارد و تحریم‌ ها به ما اجازه داشتن یک برنامه مشخص و ثابت را نمی‌ دهد. 

    بیشتر بخوانید: ساخت آینده چاپ به دست جوانان خوش‌ فکر

    وی در پایان افزود: با وجود همه مطالبی که عرض کردم حضور در رویدادی مانند دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران خود نشان‌دهنده وجود امید است. همین پویایی که شما در این مکان مشاهده می‌کنید ما را برای ادامه مسیر با وجود همه مشکلات مصمم‌تر می‌کند. امید آنکه روزی شاهد حضور شرکت‌های بزرگی همچون هایدلبرگ در نمایشگاه‌ هایمان باشیم. دومین نمایشگاه آینده چاپ

    مقاله قبلیبانک مرکزی اعطای هرگونه وام را منوط به اخذ پیگیری از سامانه سمات اعلام کرد
    مقاله بعدیافتتاح کارخانه تولید کاغذ از سنگ الیگودرز تا پایان سال جاری

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.