دومین دوره نمایشگاه آینده چاپ ایران برگزار می شود

    0
    68
    هیئت تجاری هرات نمایشگاه آینده چاپ ایران

    پیش ثبت نام دومین دوره نمایشگاه آینده چاپ ایران آغاز شد

    پیش ثبت نام برای شرکت در دومین دوره نمایشگاه آینده چاپ ایران آغاز شد و علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام به ستاد اجرایی این رویداد مراجعه کنند. 

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین، نخستین دوره نمایشگاه آینده چاپ ایران ( IFPEX) از بیستم تا بیست و سوم دی ماه امسال، در مرکز نمایشگاهی ایران مال در طبقه  E1 برگزار شد. در این رویداد شاهد حضور قدرتمند شرکت های حوزه چاپ و بسته بندی کشور و بازدیدکنندگانی از استان های مختلف از جمله زنجان، ابهر، قزوین، کرمانشاه، یزد، آمل، اصفهان، رفسنجان، ایلام، تبریز، خرمشهر، اهواز، سنندج اردبیل، کرج و بوشهر بودیم.

    همچنین بنا به اعلام ستاد اجرایی نمایشگاه، طبق آمار اولیه از ثبت نام بازدیدکنندگان، در روزهای پایانی نمایشگاه IFPEمخاطبانی از کشورهای ارمنستان، عراق، افغانستان و سوریه  از این رویداد بین المللی بازدید کردند. طبق برآوردهای اولیه مسئولان این نمایشگاه، ۷۵ درصد از بازدیدکنندگان نمایشگاه از مجتمع های چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته و ۲۵ درصد نیز از شرکت های مصرف کننده بزرگ صنایع غذایی، دارویی، کشاورزی و .. بودند.

    دومین دوره نمایشگاه آینده چاپ ایرانبیشتر بخوانید: نمایشگاه آینده چاپ ایران «IFPEX» افتتاح شد

    ایجاد ارتباطات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی میان فعالان صنعت چاپ با کشورهای منطقه و برقراری تعاملات کاری و حرفه‌ای در بین صنعت‌گران چاپ ازجمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

    مطابق با برنامه‌ریزی های صورت گرفته، دومین دوره نمایشگاه آینده چاپ ایران از ۲۴ تا ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار خواهد شد و علاقمندان برای حضور در این رویداد می توانند به ستاد اجرایی و سایت این نمایشگاه به نشانی https://ifpex.ir/ مراجعه کنند.

    مقاله قبلیابراز امیدواری رئیس هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادر کنندگان صنعت چاپ از رونق بسته بندی کشور
    مقاله بعدیتولید کاغذ تیشوی سفید برای نخستین بار در خاورمیانه

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.