بیست و ششمین دوره نمایشگاه چاپ و بسته بندی، ایران نیازمند نمایشگاهی خاص است

    احمدرضا اعتماد مظاهری، مدیرعامل شرکت تعاونی و نایب‌رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران

    0
    53
    بیست و ششمین دوره نمایشگاه چاپ

    احمدرضا اعتماد مظاهری، مدیرعامل شرکت تعاونی و نایب‌رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در گفت‌وگو با روابط عمومی بیست و ششمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته گفت: با توجه به اینکه کسب‌وکار در کشور وضعیت چندان خوبی ندارد اما شاهدیم که بیست و ششمین دوره از نمایشگاه چاپ از استقبال بالایی برخوردار شده و این خود نشان می‌دهد که حضور در نمایشگاه می‌تواند به رونق کسب‌وکار کمک کند.

    وی افزود: بنده استقبال از این آوردگاه را با توجه به شرایطی که ذکر شده، پیش‌بینی نمی‌کردم و این حضور پررنگ خارج از تصورم بود.

    اعتماد مظاهری با ابراز خوشنودی از استقبال صورت گرفته از بیست و ششمین دوره نمایشگاه چاپ گفت: این دوره از نمایشگاه با استقبال بالای صنف چاپ و بسته‌بندی روبرو شده است و امیدوارم صنعتگران ما بتوانند از شرایط ایجادشده حداکثر استفاده را ببرند.

    وی افزود: نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در شرایط بهتری نسبت به سال گذشته برگزار خواهد شد، در حال حاضر با پایان یافتن اختلافات میان صنفی شرایط خوب و مناسبی در صنعت چاپ حاکم شده است. امیدوارم وضعیت اتحادیه چاپخانه‌داران تهران نیز تا قبل از برپایی نمایشگاه مشخص بشود تا بعد از سال‌ها این اتحادیه با درایت و همکاری با بقیه صنوف وابسته و مرتبط کار خود را پیش ببرد. همچنین امیدوارم این نمایشگاه بدون حاشیه و اختلاف برگزار شود.

    اعتماد مظاهری اظهار داشت: عقیده بنده این است که کشور ایران یک کشور خاص است، بنابراین نمایشگاه آن هم باید خاص باشد. مسئولان این نمایشگاه باید به کاری فراتر از تجارت دست بزنند و به مسئله آموزش توجه ویژه‌ای داشته باشند و بسیار پررنگ‌تر و قوی‌تر به آن بپردازند. به نظر بنده نمایشگاه فرصت مناسبی برای پرداختن به وجه آموزش است، بدین طریق فعالان صنعت چاپ برای خروج از بحران می‌توانند راهکار و چاره‌ای بیندیشند.

    وی در پایان برای همه غرفه‌داران در این نمایشگاه آرزوی موفقیت روزافزون کرد و گفت: فضای نمایشگاه پیش رو همراه با همدلی است و ترجیح می‌دهم نظر قطعی‌ام را بعد از برپایی نمایشگاه اعلام کنم تا تعریف و تمجید بی‌مورد صورت نگیرد. در نهایت امیدوارم با ایجاد فضای خبری و اطلاع‌رسانی خوب، بازدیدکنندگان تخصصی، فنی و موثر جذب نمایشگاه بشوند.

    روابط عمومی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته

    بیشتر بخوانید:

    نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته، برند صنعت چاپ

    نمایشگاه باید محلی برای آشنایی با بهترین‌ها باشد

    نمایشگاه چاپ و بسته بندى در اصل ویترین صنعت چاپ کشور است

     

     

     

    مقاله قبلیطرح حمایت های معشیتی ، چه کسانی مشمول گرفتن یارانه می شوند
    مقاله بعدیبرند های بزرگ چه می کنند

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.