مدیر چاپخانه پارسیان برچسب: نمایشگاه IFPEX عرصه‌ای برای تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل

    0
    80
    پارسیان برچسب

    مدیر چاپخانه پارسیان برچسب: هیئت‌هایی از کشورهای عراق و افغانستان در آوردگاه حضور پیدا کرده بودند اما این کافی نیست. صنعت چاپ و بسته‌بندی رسته‌های زیادی دارد، مسئولان برپایی نمایشگاه می‌توانستند رایزنی‌هایی انجام دهند تا از رسته‌های مختلف این صنعت نیز هیئت‌های خارجی داشته باشیم.

    امین کاووسی مدیر چاپخانه پارسیان برچسب است. فعالیت این مجموعه در بخش تولید محصولات پشت‌چسب‌دار در بخش پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ در حیطه فعالیت‌های کاری مجموعه پارسیان برچسب است. وی درباره چگونگی کیفیت برپایی نمایشگاه (IFPEX) گفت: همان‌طور که می‌دانید این اولین دوره‌ای است که نمایشگاه (IFPEX) برپا می‌شود، بااین‌همه برای اولین دوره تدارکات مناسبی دیده بودند.

    پارسیان برچسبوی در ادامه بیان داشت: تعداد بازدیدکنندگان اندک بود، متراژ نمایشگاه نیز بالا نبود اما با این‌همه از کیفیت مطلوبی برخوردار بود. هدف ما و بسیاری از شرکت‌کنندگانی که در این رویداد حضور پیدا کرده بودند در وهله اول معرفی تکنولوژی‌های جدیدشان و در مرحله بعدی دستیابی به بازارهای بین‌المللی است.

    کاووسی افزود: شرکت‌های خارجی که در صنعت چاپ فعالیت دارند به دلیل مسائل ارزی با مجموعه‌های ایرانی وارد معامله می‌شوند؛ همان‌طور که می‌دانید ارزش پول ایران در برابر ارز پایین آمده است و به همین دلیل معامله برای آن‌ها بسیار سودمندتر تمام می‌شود؛ هدف ما این است که بتوانیم در بخش بین‌الملل این معامله را به شکل برد، برد برای هر دو طرف تمام کنیم. به این زعم یکی از مهم‌ترین اهداف ما از شرکت در این آوردگاه یافتن بازارهای صادراتی است.

    بیشتر بخوانید:مدیر پوشش سلولز آرتان: بازدیدکنندگان خارجی، نقطه قوت IFPEX

    وی در ادامه بیان داشت: صادرات در صنعت چاپ به شکل مقطعی است، زمانی که نرخ ارز جابه‌جا شد، برای شرکت‌های خارجی به‌صرفه بود تا از ایران خرید کنند و ما نیز ناخودآگاه وارد بازی آن‌ها می‌شدیم. ما به دنبال یک بازار عادلانه هستیم که برای هردو طرف معامله، صرفه اقتصادی به وجود آورد.

    مدیرعامل پارسیان برچسب: آشنایی با پروسه صادرات در نمایشگاه 

    مدیرعامل پارسیان برچسب اظهار داشت: چاپخانه‌داران ایرانی باید با پروسه صادرات آشنا شوند و برای مجموعه خودشان و کشور ارزی آوری داشته باشند. این مطلب می‌تواند به‌صورت کلی برای تمام صنف مفید واقع شود.

    وی درباره حضور بخش بین‌الملل نمایشگاه بیان داشت: هیئت‌هایی از کشورهای عراق و افغانستان در آوردگاه حضور پیدا کرده بودند اما این کافی نیست. صنعت چاپ و بسته‌بندی رسته‌های زیادی دارد، مسئولان برپایی نمایشگاه می‌توانستند رایزنی‌هایی انجام دهند تا از رسته‌های مختلف این صنعت نیز هیئت‌های خارجی داشته باشیم.

    کاووسی در پایان با مهم خواندن نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و تبلیغ برای هر چه باشکوه‌تر برپا کردن چنین نمایشگاه‌هایی افزود: شرکت‌کنندگان این آوردگاه‌ها نیز می‌توانند به‌صورت جداگانه از ارتباطات خود استفاده کنند و از مشتریانشان و فعالان این حوزه برای حضور در نمایشگاه دعوت به عمل‌آورند، همین مسئله می‌تواند زمینه‌ساز تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل شود.

    مقاله قبلیپانزدهمین دوره انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران برگزار می‌ شود
    مقاله بعدیمدیرعامل چاپ کیاما: نقاط قوت نمایشگاه IFPEX بیش از نقاط ضعف آن بود

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.