مدیرعامل شرکت تهران ماشین ابزار: بازار آزاد، رقابت سالم را شکل می دهد

    0
    87
    تهران ماشین ابزار

    مدیرعامل شرکت تهران ماشین ابزار با تاکید برضرورت رقابتی شدن فضای کسب و کار گفت: با ایجاد بازارآزاد، رقابت سالم در بازار چاپ شکل می گیرد که زمینه ساز پویایی و تحرک سازنده است.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی اتحادیه چاپخانه داران تهران، عمادالدین دیلمی مدیرعامل شرکت تهران ماشین ابزار در گفتگویی  ضمن بازگو کردن مشکلات صنف چاپ در تامین مواد اولیه وبا اشاره به اهتمام ویژه اتحادیه صنف چاپ در راستای از میان برداشتن و کم رنگ کردن این محدودیت ها، گفت: با ایجاد بازار آزاد می توان گامی مثبت در راستای بهبود شرایط موجود برداشت.

    وی با اشاره به برگزاری نشست کارگروه ملزومات چاپ در اتحادیه چاپخانه داران تهران گفت: موضوع مهم مورد بحث در این نشست مربوط به تامین مواد اولیه در بازار صنف چاپ بود که در این زمینه ضمن بازگو کردن چالش ها و محدودیت های موجود، راهکارهای پیشنهادی برای از میان برداشتن این معضل مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

     تهران ماشین ابزار

    مدیرعامل شرکت تهران ماشین ابزار افزود: در راستای پیشبرد فرایند تولید در این عرصه، آنچه که بیش از هر مساله دیگری به عنوان مشکل مطرح می شود، مربوط به محدودیت هایی است که وزارت بازرگانی برای واردات کالا، مواد اولیه و محصول نهایی اعمال می کند. این در حالی است که در چنین شرایطی مطلوب است، که وزارتخانه مذکور در راستای تسهیل گری امر تولید، محدودیت ها را با ملاحظات بیشتری اعمال کند.

    مدیرعامل شرکت تهران ماشین ابزار در ادامه با اشاره به اهتمام ویژه اتحادیه صنف چاپ در راستای از میان برداشتن و کم رنگ کردن این محدودیت ها، اظهار داشت: به اعتقاد من، ایجاد بازار آزاد که با گسترش فضای رقابت همراه است، می تواند گامی مثبت در راستای بهبود شرایط موجود باشد.

    عمادالدین دیلمی همچنین به قانون مصرف از دیدگاه مصرف کنندگان اشاره کرد و گفت: آنچه که مطرح می شود این است که مصرف کننده حتی با وجود کالای داخلی با کیفیت برابر کالای خارجی، ترجیح می دهد کالای وارداتی را خریداری کند. در توضیح این امر باید گفت مصرف کننده در همه دنیا بر اساس منفعت خود محصولی را خریداری یا خدمتی را طلب می کند، و براساس سطح انتظارات، از دید مصرف کننده و مشتری داخلی، کالای خارجی بهتر است.

    وی ادامه داد:  کالاهای مصرفی برای چاپخانه داران نقش سرمایه ای دارد و باید بگویم که این قانون مصرفی برای صنف چاپ صدق نمی کند. برای مثال در بازار، سلفون خارجی و ایرانی وجود دارد اما فعالان این صنف به دور از هرگونه تعصبی ابتدا به سراغ کالای ایرانی می روند و پس از مصرف و رضایت از کیفیت و قیمت آن، در ادامه از همین محصول استفاده می کنند.

     

    بیشتر بخوانید:

    شرکت تهران ماشین ابزار TMC

    ضوابط خاص صدور پروانه کسب صنف چاپخانه داران تهران

    نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته، برند صنعت چاپ

     

    مدیر عامل شرکت تهران ماشین ابزار: مافیا باید حذف شود 

    مدیرعامل شرکت تهران ماشین ابزار درخصوص مسئولیت اتحادیه صنف چاپ برای از میان برداشتن مافیا در بازار تامین مواد اولیه اظهارداشت: اتحادیه برای مدیریت بازار مواد اولیه می بایست با از میان برداشتن همه محدودیت ها که با ایجاد بازار آزاد همراه است، اقدام کند. در این بازار، رقابت سالم ایجاد می شود.

    دیلمی در پایان درباره نقش تعاونی صنف چاپ در تنظیم بازار چاپ خاطرنشان کرد: تعاونی می تواند در کنارایجاد بازار آزاد فعالیت خود را ادامه دهد و نقش کنترلی داشته باشد. در بازار آزاد موسسات غیر انتفاعی می توانند ایجاد شوند اما زمانی که این موسسات  به صورت جدی وارد بازار آزاد می شوند، آنطور که باید قدرت لازم را ندارند.

    مقاله قبلیورود لیبل های پشت چسب دار قابل حل در آب به بازار
    مقاله بعدیتعرفه قیمت چاپ زیر ذره بین

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.