حضور غرورآفرین پاویون ایران و گروه ترام در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی

    0
    135
    گروه ترام

     مدیرعامل گروه ترام: هدف برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها در ایران بیشتر متمرکز بر جذب بازدیدکنندگان داخلی است و به همین دلیل با این موضوع که نمایشگاه‌های ما بتوانند در سطح بین‌المللی برگزار شوند فاصله زیادی داریم. به نظر بنده مهم‌ترین مسئله این دست نمایشگاه‌ها باید جذب بازدیدکننده خارجی باشد که اگر هدف ارتقای صنعت چاپ کشور است، باید برای این مهم چاره‌ای اندیشیده شود.

    علیرضا احمدی، مدیرعامل گروه ترام که از کارآفرینان برتر ملی برشمرده می‌شود، درباره چگونگی برگزاری ششمین دوره نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی به خبرنگار مجله چاپ و نشر گفت: نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی با استقبال بسیار خوبی از جانب بازدیدکنندگان مواجه شد؛ با اینکه مساحت این آوردگاه کوچک بود اما چون به‌صورت اختصاصی برگزارشده بود توانست بازخوردهای مثبتی داشته باشد.

    گروه تراموی در ادامه افزود: یکی از نکات برجسته این نمایشگاه حضور باکیفیت و قوی پاویون ایران و همچنین گروه ترام بود که با وجود تحریم‌ها توانستند توانمندی بالای خود را به نمایش بگذارند. باید گفت که هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها با کیفیت بسیار بالا به همت مسئولان برگزارکننده پاویون انجام شد.

    این کارآفرین برتر ملی اظهار داشت: یکی از مواردی که در این نمایشگاه برای بنده بسیار مایه غرور و مسرت بود؛ حضور باکیفیت و قدرتمند شرکت‌های ایرانی بود که با ارائه‌ی محصولات چاپی خود تحسین کشورهای اروپایی و غیراروپایی را برانگیختند. شرکت‌های ایرانی چون ترام در زمینه تولید محصولات چاپی، تکنیک‌هایی را به کار می‌برند که مایه شگفتی کشورهای اروپایی و غیراروپایی حاضر در نمایشگاه شده بود. سرمایه‌گذاری‌هایی که در ایران با توجه به شرایط سخت تحریمی صورت گرفته برای دیگر کشورها بسیار جالب و دور از باور بود و گروه ترام نیز با ارائه‌ی توانمندی خود در زمینه‌ی تولید جعبه‌های مقوایی و کارتن‌های لمینیتی در نمایشگاه چاپ و بسته دبی موفق به جلب نظر بسیاری از بازدیدکنندگان شد.

    مدیرعامل گروه ترام: یافتن بازار های جهانی برای صادرات

    وی در ادامه افزود: همان‌طور که اشاره کردم بازدیدکنندگان تخصصی در نمایشگاه حضور پیدا کرده بودند که یا مشتریان بالقوه محسوب می‌شدند و یا کارشناسان حوزه چاپ و بسته‌بندی بودند.

    مدیرعامل گروه ترام، هدف مجموعه خود را از شرکت در نمایشگاه، شناسایی بازار‌های صادراتی دانست و اظهار داشت: ما بیشتر برای شناسایی بازارهای صادراتی در این آوردگاه حضور پیدا کردیم و توانستیم تعامل خوبی با کشورهای عراق، افغانستان و همینطور کشورهای حاشیه خلیج فارس داشته باشیم؛ در همین راستا نیز در شناسایی بازار به نتایج خوبی دست پیدا کردیم و با دیدن جایگاه ایران در منطقه، اعتمادبه‌نفسمان به‌عنوان یک تولیدکننده افزایش یافت.

    بیشتر بخوانید: نمایشگاه احداث شهرک چاپ و نشر در استان خراسان جنوبی

    وی در مقام مقایسه این نمایشگاه با آوردگاه‌های چاپی ایران اظهار داشت: هدف برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها در ایران بیشتر متمرکز بر جذب بازدیدکنندگان داخلی است و به همین دلیل با این موضوع که نمایشگاه‌های ما بتوانند در سطح بین‌المللی برگزار شوند فاصله زیادی داریم. به نظر بنده مهم‌ترین مسئله این دست نمایشگاه‌ها باید جذب بازدیدکننده خارجی باشد که اگر هدف ارتقای صنعت چاپ کشور است، باید برای این مهم چاره‌ای اندیشیده شود.

    مقاله قبلیایده های طلایی فعالیت سازگار با محیط‌‌ زیست در دنیای کسب و کار
    مقاله بعدیتوزیع مرکب ایرانی و خارجی و سلفون حرارتی با قیمت و شرایط مناسب

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.