همایش یک روزه «کارآفرینی مبتنی بر برندسازی در صنعت نشر» به همت انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی برگزار میشود.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا؛ کاظم آرمانپور با تاکید بر ضرورت آموزش ناشران بیان کرد: آموزش حرفهای ناشران، مؤثرترین و کمهزینهترین راهبرد برای ایجاد تغییر شرایط کنونی است و تولید کتاب با محتوای مفید بهعنوان عامل تاثیرگذار در فروش، نیازمند برنامهریزی بلندمدت است. ناشران باید در یک یا چند حوزه علمی فعالیت کنند تا برندسازی در حوزه کتاب تحقق یابد.
وی افزود: صنعت نشر کشور با توجه به توسعه سریع فناوری روز نیازمند نوآوری و حرفهای شدن است و فعالان حوزه نشر برای حیات و پویایی در این اکوسیستم باید از فناوریهای نوین بهرهمند شوند.
آرمانپور با بیان اینکه انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی براساس وظیفه اصلی خود که همان آگاهی بخشی ناشران است، همایش «کارآفرینی مبتنی بر برندسازی در صنعت نشر» را برگزار میکند، ادامه داد: این همایش با حضور استاد ممتاز این عرصه، مهرداد عالیپور، استاد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و کارآفرین برتر برگزار خواهد کرد.
بیشتر بخوانید: اصلاح اساسنامه در مجمع عمومی انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی
وی با بیان اینکه برندسازی در صنعت نشر یک اصل اساسی است، عنوان کرد: این همایش یکروزه است و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو نوبت صبح و عصر برگزار میشود و متعاقبا جزئیات و زمان و محل همایش و نحوه ثبتنام اطلاعرسانی خواهد شد.